Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Wrocławska 78, 55-003 Czernica, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zakres zadań na ww. stanowisku:
1. Realizacja zadań wynikająca z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej.
2. Obsługa administracyjno-biurowa Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
3. Organizowanie pracy Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie przeprowadzania kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
4. Prowadzenie rejestru protokołów kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
5. Rejestracja i organizowanie procedur osób zobowiązanych do leczenia odwykowego.
6. Kompletowanie akt sprawy i przedkładanie ich Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów alkoholowych celem podjęcia przez Komisję postanowienia o dalszym postępowaniu.
7. Sporządzanie wniosków do sądu o orzeczeniu obowiązku pojęcia leczenia odwykowego.
8. Koordynowanie i wspieranie zatrudnienia socjalnego oraz prac społecznie użytecznych, w tym współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.
9. Obsługa organizacyjno-techniczna Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej.
10. Organizowanie poradnictwa specjalistycznego.
11. Koordynowanie i nadzorowanie działań programów profilaktycznych w placówkach oświatowych.
12. Współpraca z Poradnią Leczenia Uzależnień i innymi podmiotami oraz organizacjami zajmującymi się rozwiązywaniem problemów uzależnień i przemocy domowej.
Współpraca z organami samorządu lokalnego, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu działania profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy domowej.
13. Prowadzenie ewidencji i rejestrów w zakresie prowadzonych spraw z godnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
14. Przygotowanie danych do opracowania planów i sprawozdań merytorycznych.
15. Bieżące współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi ośrodka w zakresie realizowanych zadań.
16. Archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw i przygotowywanie ich celem przekazania do składnicy akt.
17. Tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów, ich przepisywanie i powielanie.
18. Przygotowanie na zlecenie kierownika ośrodka materiałów służących opracowywaniu diagnoz, programów i projektów z zakresu działania profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy domowej.
19. Współdziałanie w opracowaniu i realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz opracowywanych i wdrażanych w ośrodku programów i projektów.
20. Wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z wykonywaną pracą, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa pracy lub umową o pracę.
21. Wykonywanie innych czynności związanych z działalnością ośrodka.
Warunki zatrudnienia:
praca w godz. od 7.30 15.30, w środy 9.00 - 17.00, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko pracy usytuowane w siedzibie GOPS.
Praca na czas określony: 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Godziny pracy 7:30 - 15:30
Termin i sposób składania ofert:
1. Dokumenty należy złożyć do dnia 21.02.2024r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko referenta ds. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałniu przemocy domowej w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernicy lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 78, 55-003 Czernica. Dokumenty można również przesłać elektronicznie na adres: sekretariat@gops.czernica.pl
Oferta dostępna w sali C, E, A
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
3. Posiadanie pełnej zdolności prawnej i korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem i predyspozycje osobiste:
I. Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawnych, a w szczególności:
Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2011 r. w sprawie procedury Niebieskie Karty oraz wzorów formularzy Niebieska Karta,
Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii,
Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
Ustawy z dnia 1 1 września 2015 r. o zdrowiu publicznym,
Ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym, Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
2. Ogólna znajomość przepisów określających zadania gminy, w tym: ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych.
3. Doświadczenie w zakresie odpowiadającym, choćby w części, zakresowi wykonywanych zadań, objętych ogłoszeniem, w szczególności przy realizacji zadań dotyczących profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, przeciwdziałania narkomanii oraz przeciwdziałania przemocy domowej.
4. Umiejętność obsługi interesanta i komunikatywność, wysoka kultura osobista.
5. Umiejętność pracy w zespole.
6. Poczucie odpowiedzialności za swoją pracę i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
8. Dobra organizacja pracy, analizy dokumentów oraz samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania pracy.
9. Biegła umiejętność obsługi komputera, w tym edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernicy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Wrocławska 78, 55-003 Czernica, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty
l . List motywacyjny, życiorys CV.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru, opublikowanego w Biuletynie Informacji Publicznej MRPiPS (https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-pomocniczewzory-dokumentow-zwiazanych-z-ubieganiem-sie-o-zatrudnienie-nawiazaniem-zmiana-orazustaniem-stosuku-pracy).
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie oraz wykształcenie, a także wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
6. Oświadczenie kandydata o %yraeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
7. Kandydaci niepełnosprawni obowiązani są do złożenia, wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
8. Kandydaci nieposiadający obywatelstwa polskiego obowiązani są dostarczyć dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
9. Wszystkie sporządzone przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a każda strona parafowana. Kserokopie składanych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj