Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
• sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i innymi aktami prawnymi w tym zakresie,
• sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych i innymi aktami prawnymi w tym zakresie,
• przygotowywanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu,
• przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń,
• prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń oraz dokumentacji świadczeniobiorców,
• sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń,
• archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum,
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Inne wymagania:
[Inne] : umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, kreatywność myślenia i planowania pracy,
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY KŁODZKO
Krótki opis działalności gospodarczej:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj