Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
• prowadzenie i księgowanie rozliczeń związanych ze zwrotami od dłużników alimentacyjnych,
• rozliczanie i księgowanie rozliczeń związanych ze zwrotami nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz zwrotu innych świadczeń związanych z realizacją zadań zleconych,
• prowadzenie i księgowanie wyciągów bankowych, ustalanie i księgowanie odpisu aktualizacyjnego,
• ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadań w referacie finansowo-księgowym,
• rejestrowanie i ewidencja dokumentów źródłowych związanych z realizacją wydatków Ośrodka,
• ewidencja środków trwałych w systemie księgowym Ośrodka,
• prowadzenie rozrachunków należności budżetowych,
• miesięczne uzgadnianie kont oraz wydatków z kosztami,
• realizacja wypłat świadczeń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
księgowy
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku księgowej
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Inne wymagania:
[Inne] : znajomość przepisów prawa w zakresie: znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o postępowaniu administracyjnym, znajomość przepisów samorządowych, znajomość przepisów podatkowych,
umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY KŁODZKO
Krótki opis działalności gospodarczej:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj