Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Referent Ds. Organizacyjno-administracyjnych

2024-01-05 - 2024-03-04


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
BOCZNA 15, 58-573 Piechowice, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. obsługa kancelarii Ośrodka, przyjmowanie, rozdział i organizacja obiegu dokumentów zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej oraz przygotowywanie korespondencji wychodzącej, 2. obsługa poczty elektronicznej wpływającej na adres kancelarii oraz platformy ePUAP, 3. obsługa urządzeń biurowych znajdujących się w kancelarii, 4. kierowanie beneficjentów Ośrodka do pracowników odpowiedzialnych merytorycznie za załatwianie konkretnych spraw, 5. prowadzenie rejestru wydanych zarządzeń wewnętrznych, upoważnień, pełnomocnictw oraz rejestru skarg i wniosków, 6. przygotowywanie pism należących do kompetencji kancelarii, 7. przyjmowanie korespondencji do wysyłki i nadawanie jej w urzędzie pocztowym, 8. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Ośrodka w artykuły oraz materiały biurowe, 9. prowadzenie w porozumieniu z przełożonym spraw związanych z funkcjonowaniem Ośrodka oraz sprawozdawczości w zakresie tego zagadnienia, 10. prowadzenie rejestrów biurowych, 11. prowadzenie spraw osobowych pracowników Ośrodka, 12. prowadzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, 13. prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), 14. udział w przeprowadzaniu naborów na wolne stanowiska, 15. kierowanie pracowników na badania profilaktyczne, szkolenia bhp, szkolenia merytoryczne, przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe, 16. ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat, 17. sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, 18. sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, 19. przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego, 20. sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, 21. ewidencja zwolnień lekarskich, 22. prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi, 23. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, 24. sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS, 25. sporządzanie sprawozdań z wykonania funduszu płac i etatów, 26. prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentu dla pracowników za używanie własnej odzieży i jej pranie, w tym naliczanie i ewidencja, 27. udzielanie pracownikom informacji z zakresu Prawa Pracy, 28. przekazywanie do archiwum uporządkowanej dokumentacji spraw zakończonych zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną, 29. inne zadania zlecone przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piechowicach.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.02.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej lub w jednostce samorządowej lub odbyty staż zawodowy na podobnym stanowisku umiejętności: dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, o pracownikach samorządowych, o PPK, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie nieposzlakowanej opinii, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, biegła znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz komputera w środowisku Windows, w tym pakietu Microsoft Office, duża motywacja do pracy oraz kultura osobista
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piechowicach
Krótki opis działalności gospodarczej:
MOPS
Adres www:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
04.01.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
04.03.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail anna.statkiewicz@jeleniagora.praca.gov.pl

Informacje o cookies