Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Główny Księgowy

2024-01-08 - 2024-01-12
dolnośląskie Święta Katarzyna


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) kierowanie i organizowanie pracy działu finansowo-administracyjnego w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Ośrodka, 2) prowadzenie rachunkowości Ośrodka zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości oraz innymi przepisami w zakresie gospodarki finansowej jednostki budżetowej, 3) opracowanie planu finansowego jednostki, nadzór nad jego wykonaniem i rozliczeniem, ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe realizowanie planu budżetowego poprzez racjonalne gospodarowanie przydzielonymi środkami finansowymi z uwzględnieniem celowości, oszczędności, gospodarności i dyscypliny budżetowej oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i aktami wykonawczymi do wymienionych ustaw, 4) zatwierdzanie dowodów księgowych, stwierdzających fakt dokonania operacji finansowych, 5) dokonywanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostki oraz zmian , 6) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej oraz kontrola pod względem formalno- rachunkowym, 7) opracowanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu oraz ich analiza, 8) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i innymi będącymi w dyspozycji Ośrodka, 9) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości i gospodarki finansowej Ośrodka, 10) kontrolowanie wpływów i wydatków pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowo-finansowych, stanowiących podstawę ewidencji operacji gospodarczych, kierowanie ich do kontroli merytorycznej, 11) dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków, 12) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 13) księgowanie operacji gospodarczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zakładowym planem kont, 14) prowadzenie szczegółowej ewidencji księgowej poszczególnych rozrachunków, roszczeń i rozliczeń spornych, 15) sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych; pisemne ustalanie sald co najmniej raz w roku obrotowym ze swoimi kontrahentami, 16) sporządzanie niezbędnych sprawozdań i ich analiz, 17) opracowywanie okresowych informacji o przebiegu wykonania planu dochodów i wydatków budżetowych oraz sprawozdań o dokonanych zmianach w budżecie, 18) stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez systematyczne poznawanie nowoczesnych metod i form pracy oraz aktualnie ukazujących się aktów normatywnych dotyczących funkcjonowania pomocy społecznej. 19) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, księgowo-rachunkowych oraz sprawozdań finansowych, 20) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników działu regulaminów, instrukcji i aktów wewnętrznych Ośrodka, 21) nadzór nad realizacją programów i projektów w ramach zadań własnych i zleconych gminy a także projektów unijnych, 22) wykonywanie na polecenie Kierownika Ośrodka innych zadań w sprawach nie objętych zakresem działania komórki organizacyjnej, 23) nadzór nad prowadzeniem obsługi płacowej i kadrowej Ośrodka, 24) nadzór nad prowadzeniem kasy, 25) nadzór nad wykonywaniem inwentaryzacji i rozliczeń, 26) nadzór nad prowadzonymi postępowaniami z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, 27) nadzór nad prowadzeniem składnicy akt 28) nadzór nad zaopatrywaniem Ośrodka w niezbędne materiały biurowe, środki i urządzenia, 29) nadzór nad obsługą strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej 30) nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu egzekucji administracyjnej, 31) dokonywanie kontroli wewnętrznych, 32) organizowanie zastępstw pracowników działu podczas ich nieobecności, 33) planowanie szkoleń dla pracowników działu, 34) wykonywanie innych wynikających z potrzeb organizacyjnych Ośrodka. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 39 68 wew. 102 (poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki: 7:10-15:10, środa: 9:00-17:00).
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
09.01.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 6 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
główny księgowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, ekonomiczne
Znajomość języków:
Zawód:
Główny księgowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w art.54 ust.2 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.), a mianowicie: 1) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego, 5) posiada znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, 6) spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów, Wymagania dodatkowe: 1) biegła znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości, ustawy o pomocy społecznej, KPA, znajomość zasad gospodarki finansowej jednostki ogłaszającej nabór, 2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej, 3) znajomość programu Progman Finanse FIRMY Wolters Kluwer, Pożądane cechy osobowości: 1) łatwość nawiązywania kontaktów, 2) komunikatywność 3) asertywność, 4) odporność na stres, 5) kreatywność i innowacyjność, 6) konsekwencja, 7) dobre radzenie sobie z trudnym klientem, 8) odpowiedzialność za podjęte decyzje, 9) dokładność i systematyczność, 10) elastyczność w wykonywaniu zadań, 11) wytrwałość w realizacji celów
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
pomaturalne/policealne, ekonomiczne, wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (nie zawierający wizerunku kandydata) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie. 4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów. Podpisane pisemne oświadczenie o: posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaraniu zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 289 ze zm.). niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia - informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie). 6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego oraz zapoznaniu się z informacją o przysługujących na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 prawach. W przypadku przekazania danych wykraczających poza zakres przewidziany w Kodeksie Pracy prosimy o złożenie dodatkowej zgody na ich przetwarzanie. 7. Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W załączniku druki oświadczeń do wykorzystania. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : pn, wt, czw, pt: 7:10-15:10, śr: 9:00-17:00
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
08.01.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
12.01.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies