Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Księgowy

2024-01-08 - 2024-01-15
dolnośląskie Święta Katarzyna


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych; 3. prowadzenie rozliczeń z ZUS i US; 4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych (w zakresie księgowości) wydawanych przez Kierownika jednostki; 6. opracowanie projektów planów finansowych; 7. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; 8. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków; 9. prowadzenie analityki do kont syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych; 10. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych; 11. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa; 12. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji; 13. prowadzeniem spraw z zakresu egzekucji administracyjnej, 14. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą, 15. sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych; pisemne ustalanie sald co najmniej raz w roku obrotowym ze swoimi kontrahentami, 16. sporządzanie niezbędnych sprawozdań i ich analiz, 17. opracowywanie okresowych informacji o przebiegu wykonania planu dochodów i wydatków budżetowych oraz sprawozdań o dokonanych zmianach w budżecie, 18. stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych, 19. należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, księgowo-rachunkowych oraz sprawozdań finansowych, Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 39 68 wew. 102 (poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki: 7:10-15:10, środa: 9:00-17:00).
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
09.01.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
księgowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Księgowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania: 1) posiada wykształcenie minimum średnie, 2) posiada doświadczenie w pracy w księgowości przez okres min. 2 lata, 3) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, 4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 5) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 6) posiada znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej. Wymagania dodatkowe: 1) biegła znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, 2) doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej, 3) znajomość programu Progman Finanse FIRMY Wolters Kluwer,
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (nie zawierający wizerunku kandydata) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie. 4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów. Podpisane pisemne oświadczenie o: posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaraniu zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 289 ze zm.). niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia - informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie). 6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego oraz zapoznaniu się z informacją o przysługujących na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 prawach. W przypadku przekazania danych wykraczających poza zakres przewidziany w Kodeksie Pracy prosimy o złożenie dodatkowej zgody na ich przetwarzanie. 7. Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W załączniku druki oświadczeń do wykorzystania. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : pn, wt, czw, pt: 7:10-15:10, śr: 9:00-17:00
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
08.01.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
15.01.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies