Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Recepcjonista – Pracownik Obsługi Ośrodka Górski Ośrodek Szkoleniowy



Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
50-580 Szklarska Poręba 1, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy: praca w systemie równoważnego, zmianowego czasu pracy w Górskim Ośrodku Szkoleniowym ,,Wysoki Kamień w godz. 7.00 15.00, 15:00-22:00; wykonywanie obowiązków w wymiarze czasu określonym w grafiku pracy, sporządzanym comiesięcznie przez Kierownika Ośrodka, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez szkolonych Regulaminu Ośrodka Szkoleniowego Wysoki Kamień, pomoc kwaterowanym osobom w sprawach związanych z pobytem w Ośrodku, dbanie o należyty stan urządzeń i wyposażenia Ośrodka, staranne i terminowe prowadzenie książki meldunkowej, bezzwłoczne powiadamianie -Kierownika Ośrodka o stwierdzonych lub zgłoszonych przez szkolonych usterkach i uszkodzeniach wynikłych w trakcie pobytu, w przypadkach zagrożenia porządku i bezpieczeństwa mieszkańców Ośrodka niezwłocznie powiadomić Kierownika Ośrodka i postępować zgodnie z jego wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami i instrukcjami, wykonywanie prac porządkowo gospodarczych polegających na sprzątaniu pomieszczeń Obiektu przeznaczonych do wspólnego użytkowania tj. klatek schodowych, łaźni, kuchni oraz terenu wokół budynku zgodnie z grafikiem oraz doraźnie według potrzeb, zapewnienie okresowej wymiany bielizny pościelowej, zabezpieczenie lub usunięcie powstałych awarii, dbałość o oszczędne i zgodne z przeznaczeniem zużycie materiałów i środków czystości, dbałość o właściwą konserwację podległych mu instalacji i urządzeń oraz sprzętu biurowego, zgłaszanie potrzeb w zakresie zaopatrzenia w niezbędne urządzenia i materiały, przestrzeganie obowiązujących przepisów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym ustalonego czasu pracy, regulaminu pracy, przepisów BHP i PPOŻ, informowanie przełożonego o stanie wykonywanej pracy. System czasu pracy: równoważny. Godziny pracy 7:00 - 22:00. Benefity: pakiet socjalny w tym dofinansowanie do wypoczynku, niskooprocentowane pożyczki remontowe, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej, możliwość wykupienia ubezpieczenia pracowniczego, możliwość korzystania z terenów rekreacyjnych Akademii uznaniowe premie kwartalne i możliwość wyróżnienia dodatkowym urlopem w ciągu roku. nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne, nagrody roczne (tzw. 13 pensja). Termin składania dokumentów: do dnia 02.04.2024 r. Miejsce składania dokumentów: Kancelaria Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Piotra Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław osobiście, drogą pocztową (liczy się data stempla pocztowego) lub na adres mailowy:kancelaria@awl.edu.pl (z dopiskiem nazwy stanowiska). Oferta dostęna w sali H, B, A
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
inna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
06.05.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
recepcjonista
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
podstawowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
DOBRA ORGANIZACJA PRACY
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania konieczne do spełnienia związane ze stanowiskiem pracy: Wykształcenie: podstawowe/zawodowe Znajomość języka polskiego, Dyspozycyjność (praca zmianowa), obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, rzetelność oraz komunikatywność; dobra organizacja pracy; umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres; Kandydat, który został wybrany w procesie rekrutacji, składa oświadczenie, że w trakcie zatrudnienia zobowiązuje się informować pisemnie pracodawcę każdorazowo o: - zamiarze wyjazdu i pobytu za granicą, - nazwie pracodawcy, u którego wykonuje pracę zarobkową, i adresie jego siedziby. Mile widziane: dodatkowe kompetencje: doświadczenie w zawodzie.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje. Powyższe dokumenty prosimy dostarczyć do AWL w zamkniętej kopercie z dopiskiem nazwy stanowiska lub elektronicznie. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Zapoznałem (-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującym mi prawach.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
22.03.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
02.04.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail kancelaria@awl.edu.pl

Informacje o cookies