Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Stalowa 62, 53-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności merytorycznych w zakresie przechowywania , oparcowania i udostepniania zasobu archiwalnego.
Sporządzanie na wniosek zainteresowanycjh kwerend archiwalnych, zaświadczeń oraz innych pism.
Przyjmowanie dokumentacji od zlikwidowanych i istniejących jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław .
Wydzielanie z zasobu archiwum i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
(kat.B) , której okres przechowywania już minął.
Współpraca z właściwmym archiwum państwowym.
Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2024
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
2) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
6) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych wofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922
z późn.zm.) - opatrzone własnoręcznym podpisem;
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Archiwum lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 20.12.2023 r., do godz. 12:00. na adres: Archiwum Miejskie Wrocławia, ul. Stalowa 62, 53-440 Wrocław w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Archiwum Miejskim Wrocławia
Aplikacje, które wpłyną do AMW po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.amw.wroclaw.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy
ul. Stalowej 62, 53-440 Wrocław.
Niewykorzystane oferty będą niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Przed upływem powyższego terminu dokumenty można odbierać osobiście w sekretariacie Archiwum.
Kontakt pracodawcą:biuro@amw.wroclaw.pl
Sala C, A
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
28.12.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 350 do 4 350 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
archiwista
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Archiwista
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.));
2) wykształcenie średnie;
3) doświadczenie zawodowe minimum 1 rok;
4) znajomość obowiązujących przepisów archiwalnych, w szczególności: ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16.09.2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
5) znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego (MS Office);
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) kreatywność, sumienność, planowanie i organizowanie pracy, samodzielność, zorientowanie na rezultaty pracy;
2) ukończony kurs kancelaryjno archiwalny I stopnia lub II stopnia,
3) doświadczenie zawodowe w archiwach,
4) znajomość zasad funkcjonowania archiwów,
5) preferowani kandydaci z doświadczeniem zawodowym w archiwach
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Archiwum Miejskie Wrocławia
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Stalowa 62, 53-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj