Miejsce pracy:Zobacz na mapie
POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Wykonuje rutynową i nierutynową obsługę klienta oraz funkcje wsparcia transakcyjnego. Świadczy usługi analityczne i raportowe, pracując nad ulepszaniem i automatyzacją systemów przetwarzania transakcji. Doradza jednostkom/zespołom organizacyjnym w celu zapewnienia terminowej realizacji usługi lub rozwiązania problemu. Zapewnia wskazówki dla ról serwisowych niższego poziomu w skutecznym dostarczaniu wsparcia lub usług. Przetwarza transakcje związane z kontem zgodnie z zaplanowanymi zdarzeniami/kierunkami uwierzytelnionymi przez klienta.
Praca w godz.: 9:00-17:00.
Przewidywany okres zatrudnienia:
Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony - 12 miesięcy.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
19.08.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 do 9 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
JĘZYK ANGIELSKI Z ELEMENTAMI JĘZYKA BIZNESU*, ! Obsługa pakietu MS OFFICE, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe, mile widziane ukończone studia na kierunkach z zakresu finansów,
staż pracy: brak wymagań,
znajomość języka angielskiego na poziomie B2 wyższym średnio zaawansowanym, z elementami języka biznesu,
znajomość prowadzenia analiz i raportów finansowych oraz przetwarzania transakcji,
biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa pakietu MS Office, dobra znajomość Excel,
wysokie umiejętności komunikacyjne,
umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
BNY Mellon (Poland) Sp. z o.o.
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Powstańców Śląskich 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
-
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj