Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Tworzenie i wdrażanie strategii budowania marki pracodawcy (EB).
Organizacja i realizacja wydarzeń EB, takich jak targi pracy, dni otwarte, webinary, warsztaty i wydarzenia networkingowe.
Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych dla inicjatyw EB organizacji.
Przeprowadzanie badań rynku i analiz konkurencji.
Opracowywanie/dystrybucja treści różnymi kanałami, takimi jak media społecznościowe, blogi itp.
Ścisła współpraca z zespołami HR, aby dostosować wysiłki EB do strategii rekrutacyjnych.
Zbieranie informacji zwrotnych od pracowników i kandydatów, aby zmierzyć skuteczność wysiłków EB.
Zarządzanie budżetem przydzielonym EB.
Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi i interesariuszami, aby zapewnić zgodność z celami firmy.
Tworzenie raportów o efektywności inicjatyw EB.
Praca w godz. 9:00-17:00
Oferta pracy dostępna w C
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
05.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 7 350 do 7 350 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
menedżer marki (brand manager)
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Podstawy HTML, Tworzenie i realizacja kampanii reklamowej, Zarządzanie zespołem
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 10
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe, podstawy HTML, zarządzanie zespołem, tworzenie i realizacja kampanii reklamowej
Doświadczenie w wiodącym wsparciu marketingowym podczas otwierania nowych biur w Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie.
Udokumentowane doświadczenie w uruchamianiu reklam na LinkedIn, Facebooku i Instagramie dla odbiorców z Ameryki Północnej i Południowej, Europy i Azji
Doświadczenie z SMM, SEO, GA4.
Certyfikaty ukończenia kursów edukacyjnych na kierunku Employer Branding nie starsze niż 18 miesięcy.
Doświadczenie w komunikacji marketingowej ponad 6 lat.
Doświadczenie w zarządzaniu podległymi pracownikami ponad 6 lat.
język angielski C1 w mowie i piśmie, język rosyjski C2 w mowie i piśmie, język białoruski C2 w mowie i piśmie
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:Zobacz na mapie
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj