Miejsce pracy:Zobacz na mapie
POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Codziennie zapewnia wysokiej jakości wsparcie klientom w przypadku złożonych transakcji i procesów. Niezależnie pomaga klientom, odpowiadając na telefony, e-maile i inne zapytania dotyczące produktów, usług i procedur firmy. Odpowiada na pytania klientów dotyczące cech produktów BNY Mellon i zapewnia wsparcie techniczne pomoc w przypadku problemów, które zostały eskalowane przez młodszych członków zespołu. Bada i rozwiązuje średnio złożone problemy operacyjne lub problemy klientów. Kieruje problemy, których nie można rozwiązać w punkcie kontaktowym, do odpowiedniego zespołu, zgodnie z udokumentowanymi procedurami. Pomaga w dostarczaniu innym zespołom aktualizacji statsu dotyczących rozwiązywania problemów i nierozstrzygniętych kwestii.
Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w godzinach od 9.00-17.00
Miejsce pracy: ul. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 13, 53-332 WROCŁAW
Sala: E
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
22.07.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 330 do 7 250 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
biegła obsługa komputera z obsługą internetu, ! Obsługa pakietu MS OFFICE, JĘZYK ANGIELSKI Z ELEMENTAMI JĘZYKA BIZNESU*
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 7
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące
umiejętność analitycznego myślenia
znajomość języka angielskiego z elementami języka biznesu
wysokie umiejętności komunikacyjne
biegła obsługa komputera z obsługą internetu
obsługa pakietu MS Office
Doświadczenie w pracy w finansach,w branży korporacyjnej- bankowej, zainteresowanie branżą,
Znajmość rozwiązywania problemów operacyjnych oraz procedur finansowych.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV (SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj