Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Kierownika Sekcji Rachuby

2024-02-17 - 2024-02-26


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. sporządzanie list wynagrodzeń nauczycieli akademickich; 2. sporządzanie list wypłat dodatkowych należności, za umowy zlecenia, umowy o dzieło; 3. naliczanie składek od pracowników i pracodawcy na listach płac i dodatkowych należności za pracowników RON, którzy przystąpili do Pracowniczych Programów Kapitałowych (PPK); 4. sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, deklaracji do ZUS oraz ich korekt za swoje grupy pracownicze, osób z poza AWL, studentów; 5. Scalanie miesięcznych dokumentów rozliczeniowych za AWL oraz przesłanie wypłat, dokumentów i korekt do ZUS; 6. sporządzanie miesięcznych deklaracji PIT-4, PIT-11, za swoje grupy pracownicze; 7. Zbiorcze scalenie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesłanie wypłat do US; 8. sporządzanie miesięcznych deklaracji PFRON oraz przesłanie wypłat; 9. sporządzanie sprawozdawczości finansowej wynikającej z obowiązujących przepisów: GUS, RB-70,informacje o składkach zdrowotnych; 10. sporządzanie danych do planów zatrudnienia AWL; 11. organizacja pracy Sekcji ds. rachuby; 12. wykonywanie poleceń Głównego Księgowego w zakresie realizowanych zadań Uczelni; 13. archiwizacja dokumentów za swoje grupy pracownicze. Benefity: pakiet socjalny - w tym dofinansowanie wypoczynku; niskooprocentowane pożyczki remontowe; możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej; dofinansowanie do zakupu okularów do pracy przy komputerze; możliwość podnoszenia kwalifikacji na koszt pracodawcy; możliwość wykupienia ubezpieczenia pracowniczego; możliwość korzystania z terenów rekreacyjnych Akademii; uznaniowe premie kwartalne i możliwość wyróżnienia dodatkowym urlopem w ciągu roku; nagrody jubileuszowe; odprawy emerytalne; dodatkowe wynagrodzenie roczne. Praca w godz. 7:30-15:30 Termin składania dokumentów: do dnia 26.02.2024 r. Miejsce składania dokumentów: Kancelaria Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Piotra Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław osobiście lub na adres mailowy: kancelaria@awl.edu.pl (z dopiskiem nazwy stanowiska). Oferta dostępna w sali E, A
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
18.03.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik obsługi płacowej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa komputera i Internetu, Ms Outlook, Ms Word, Ms Excel
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Inne wymagania:
Wymagania do spełnienia związane ze stanowiskiem pracy: wykształcenie magisterskie z obszaru nauk ekonomicznych; wykształcenie średnie ekonomiczne doświadczenie w dziale płac min. 4 lata; umiejętność obsługi komputera w zakresie edycji tekstu w MS Word; znajomość MS Excel na poziomie minimum średnio zawansowanym; dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę. Mile widziane: dodatkowe kompetencje: znajomość zasad rachunkowości i zasad planowania; dodatkowym atutem będzie posiadanie dyplomów i certyfikatów ukończenia staży, kursów i szkoleń specjalistycznych przydatnych do wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku administracyjnym.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV, kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zapoznałem (-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującym mi prawach
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
16.02.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
26.02.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail kancelaria@awl.edu.pl

Informacje o cookies