Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Pomoc Administracyjna

2023-10-06 - 2023-10-17


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie w systemie finansowo-księgowym ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych i finansowych dotyczących wypłat ze środków PFRON. 2) Sporządzanie w systemie bankowości elektronicznej przelewów bankowych dotyczących wypłaty dofinansowań ze środków PFRON. 3) Prowadzenie w systemie finansowo księgowym ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych i finansowych dotyczących wypłaty świadczeń społecznych. 4) Prowadzenie w systemie finansowo-księgowym ewidencji księgowej zaangażowania wydatków budżetowych dotyczących wypłaty świadczeń społecznych. 5) Nadzór nad rozliczeniami finansowymi dotyczącymi rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, kontroli w zakresie wydatkowanych środków oraz terminowości i prawidłowości sprawozdań finansowych. Oferta dostępna w sali E, C, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: pcpr@pcpr.wroclaw.pl
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
09.10.2023
Data zakończenia pracy:
31.10.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 4 200 do 4 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) Wykształcenie wyższe lub średnie. W przypadku wykształcenia średniego, co najmniej 5-letni staż pracy, 2) Dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: a. Ustawa o rachunkowości b. Ustawa o finansach publicznych, c. Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, d. Ustawa o samorządzie powiatowym, e. Kodeks pracy, 3) umiejętność obsługi komputera (MS Office, bazy danych, Internet) oraz innych urządzeń biurowych. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) Znajomość programu PROBIT, 2) Cechy osobowościowe: umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolności analityczne, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, 3) Wysoka kultura osobista, 4) Odporność na stres, 5) Preferowany 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostce organizacyjnej pieczy zastępczej/ pomocy społecznej.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
-
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
06.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
17.10.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail pcpr@pcpr.wroclaw.pl

Informacje o cookies