Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie w systemie finansowo-księgowym ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych i finansowych dotyczących wypłat ze środków PFRON.
2) Sporządzanie w systemie bankowości elektronicznej przelewów bankowych dotyczących wypłaty dofinansowań ze środków PFRON.
3) Prowadzenie w systemie finansowo księgowym ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych i finansowych dotyczących wypłaty świadczeń społecznych.
4) Prowadzenie w systemie finansowo-księgowym ewidencji księgowej zaangażowania wydatków budżetowych dotyczących wypłaty świadczeń społecznych.
5) Nadzór nad rozliczeniami finansowymi dotyczącymi rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, kontroli w zakresie wydatkowanych środków oraz terminowości i prawidłowości sprawozdań finansowych.
Oferta dostępna w sali E, C, A.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: pcpr@pcpr.wroclaw.pl
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
06.06.2024
Data zakończenia pracy:
31.07.2025
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 do 5 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) Wykształcenie wyższe lub średnie. W przypadku wykształcenia średniego, co najmniej 5-letni staż pracy,
2) Dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności:
a. Ustawa o rachunkowości
b. Ustawa o finansach publicznych,
c. Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
d. Ustawa o samorządzie powiatowym,
e. Kodeks pracy,
3) umiejętność obsługi komputera (MS Office, bazy danych, Internet) oraz innych urządzeń biurowych.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) Znajomość programu PROBIT,
2) Cechy osobowościowe: umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolności analityczne, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność,
3) Wysoka kultura osobista,
4) Odporność na stres,
5) Preferowany 2-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostce organizacyjnej pieczy zastępczej/ pomocy społecznej.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
-
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj