Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Referent W Dziale Zamówień Publicznych

2023-09-01 - 2023-09-08


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - dbałość o dobre imię i prestiż Uczelni; - bieżące prowadzenie Rejestru dokumentów dotyczących zamówień publicznych; - ewidencjonowanie i rejestrowanie wytwarzanych i przyjmowanych dokumentów merytorycznie -związanych z zadaniami Działu lub prowadzonymi postępowaniami do 130.000 zł netto; - rejestrowanie wniosków o udzielenie zamówienia prowadzonych przez Dział Zamówień Publicznych; - rejestrowanie umów, za których rejestr odpowiada Dział Zamówień Publicznych; - prowadzenie postępowań w procedurach uproszczonych poniżej 130.000 zł netto, za które odpowiada Dział Zamówień Publicznych; - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia postępowania o wartości poniżej -130.000 zł netto na podstawie dokumentacji złożonej wraz z wnioskiem przez komórkę merytoryczną; - sporządzanie umów z wykonawcami w zakresie postępowań do 130.000 zł netto, za które odpowiada Dział Zamówień Publicznych; - przyjmowanie z i dostarczanie do Kancelarii, oraz innych komórek organizacyjnych Uczelni pism i dokumentów według wytycznych przełożonego; - przygotowywanie bieżących i okresowych sprawozdań z realizacji postępowań prowadzonych przez Dział Zamówień Publicznych; - rygorystyczne przestrzeganie tajemnicy służbowej w sprawie realizowanych zadań wykonywanych -podczas udzielania zamówienia; - informowanie przełożonego o stwierdzonych niedociągnięciach w realizowanych zadaniach; - systematyczne wzbogacanie zasobu wiedzy z zakresu znajomości ustawy o zamówieniach publicznych i przepisów towarzyszących; - aktywne uczestnictwo w organizowanych kursach i szkoleniach; - wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z uczestnictwem w pracy działu. Benefity: pakiet socjalny - w tym dofinansowanie do wypoczynku; niskooprocentowane pożyczki remontowe; możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej; dofinansowanie do zakupu okularów do pracy przy komputerze; możliwość podnoszenia kwalifikacji na koszt pracodawcy; możliwość wykupienia ubezpieczenia pracowniczego. Termin składania dokumentów: do dnia 08.09.2023 r. Miejsce składania dokumentów: Kancelaria Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Piotra Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław osobiście lub drogą pocztową (liczy się data stempla pocztowego) lub adres mailowy: kancelaria@awl.edu.pl (z dopiskiem nazwy stanowiska). Praca w godzinach 7:30-15:30 Oferta dostępna w sali E, C, A
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
25.09.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania konieczne do spełnienia związane ze stanowiskiem pracy: wykształcenie średnie mile widziane wyższe; umiejętność pracy pod presją czasu; samodzielność i systematyczność w działaniu; umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce; umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i Power Point).
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zapoznałem (-am.) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującym mi prawach.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
01.09.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
08.09.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail kancelaria@awl.edu.pl

Informacje o cookies