Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Do Spraw Płac

2024-06-11 - 2024-06-28


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu; 2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik; 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym; 4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów. Praca w godz.: 7:30-15:30. Kandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane dokumenty - w terminie do dnia 28.06.2024 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w Kancelarii (parter, w godzinach urzędowania prokuratury, tj. od. 7.30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora). Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie bedq rozpatrywane. Więcej informacji: na stronie: https://www.gov.pl/web/pr-wroclaw/2011-5111142024 Oferta dostępna w sali E, A.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.08.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw wynagrodzeń
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Specjalista do spraw wynagrodzeń
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne do zaimowania stanowiska - spełnia osoba, która: 1. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 2. posiada nieposzlakowaną opinię; 3. nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; 4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; 5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania pożądane : 1) wykształcenie wyższe (studia o profilu: ekonomia lub pokrewne lub prawo lub administracja); 2) znajomość przepisów związanych z zagadnieniami podatku od osób fizycznych, przepisów ubezpieczeń społecznych, obowiązujących unormowań ZUS; 3) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w rozliczaniu wynagrodzeń, sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń pracowniczych; 4) studia wyższe o profilu: ekonomia lub pokrewne lub prawo lub administracja; 5) co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy, na stanowiskach w komórkach organizacyjnych jednostek sektora finansów publicznych; 6) dobra znajomość przepisów prawa pracy; 7) znajomość programu Płatnik; 8) doświadczenie zawodowe w strefie budżetowej; 9) znajomość pakietu biurowego Microsoft Office; 10) umiejętność organizacji pracy, obowiązkowość, systematyczność; 11) dokładność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole; 12) mile widziana znajomość programu płacowo-kadrowego OrCom +; 13) mile widziana znajomość programu NBE do obsługi rachunku bankowego.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1) wniosek o dopuszczenie do konkursu; 2) życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej; 3) kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC w zakładce oferty pracy - dokumenty); 4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie DOC w zakładce oferty pracy - dokumenty); 5) podpisana klauzula informacyjna - nabór na stanowisko (plik do pobrania w formacie DOC w zakładce oferty pracy - dokumenty); 6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; 7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 8) oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; 9) kopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień; 10) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania pożądanego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego; 11) kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność posługiwania się pakietem MS Office w wymaganym zakresie; 12. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie). Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
10.06.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
28.06.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies