Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Administracyjnych I Projektowych

2023-10-12 - 2023-10-20


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- proces archiwizacji dokumentacji związanej z działalnością Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa; - prowadzenie obsługi biurowej Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa; - udział w organizacji, prowadzeniu i uczestnictwie w szkoleniach; - planowanie i organizowanie zakupów informatycznych realizowanych na potrzeby Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu i innych sądów obszaru apelacji wrocławskiej; - prowadzeniem repozytorium dla powierzonych zadań; - przygotowanie statystyk, zestawień i raportów na potrzeby analizy wybranych obszarów funkcjonalnych wchodzących w skład zakresu działania Sekcji Organizacji Pracy i Zakupów; - współpraca z Sekcją Utrzymania Usług i Aplikacji, Sekcji Utrzymania Infrastruktury, Sekcji Wsparcia Użytkowników w celu zapewnienia określonego poziomu świadczenia usług informatycznych. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E, C, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31. Termin i miejsce złożenia dokumentów: Dokumenty należy złożyć w terminie do 20.10.2023 r. Miejsce i sposób złożenia dokumentów: - na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl * *W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem, najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Biura Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio Komisji konkursowej. - bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu, tj. w godzinach 7.30 15.30; - drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Specjalista ds. administracyjnych i projektowych K-1101-57/23 na adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ul. Energetyczna 4 53-330 Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.11.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 250 do 4 250 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Oczekujemy od Ciebie: wykształcenia wyższego: studia pierwszego lub drugiego stopnia albo jednolite studia magisterskie; znajomości następujących aktów prawnych: - ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 217), - rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2514 ze zm.), biegłej znajomości obsługi komputera (w tym: pakietu biurowego MS Office, a także wyszukiwarki i poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych; znajomości zagadnień związanych z archiwizacją dokumentacji; łatwości redagowania pism urzędowych; komunikatywności i umiejętności pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu przydzielonych zadań; umiejętność prawidłowego redagowania pism, dokumentów, informacji; komunikatywność; umiejętność planowania i organizowania własnej pracy; umiejętność pracy w zespole, dostosowania do panujących zasad; samodzielność w wykonywaniu podstawowych zadań.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
RP.II.411-74/08
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny CV, oświadczenie o posiadanym wykształceniu, oświadczenie (na załączonym formularzu) kandydata dotyczące: - pełnej zdolności do czynności prawnych - nieposzlakowanej opinii; - niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - nietoczenia się przeciwko kandydatowi postępowania karnego lub dyscyplinarnego; - posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy; - o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
11.10.2023
Data aktualizacji:
12.10.2023
Data ważności:
20.10.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies