Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Płac

2024-05-08 - 2024-05-24


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) naliczanie wynagrodzeń pracownikom i sporządzanie list płac, 2) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list wypłat z tytułu umów zleceń i o dzieło, 3) prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie wypłat wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych płatnych z ZUS, 4) naliczanie i potrącanie podatku dochodowego, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz prowadzenie dokumentacji związanych z tymi potrąceniami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) dokonywanie potrąceń na listach płac z tytułu innych obciążeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6) terminowe sporządzanie zestawień należnych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne tj. raportów DRA, RCA, RZA i RSA przesyłanych do ZUS oraz RMUA dla pracowników i zleceniobiorców, 7) obliczanie i przekazywanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy w łącznej kwocie od wypłat dokonanych w danym miesiącu oraz sporządzanie deklaracji podatkowych w ustawowych terminach, 8) prowadzenie kart wynagrodzeń dla każdego pracownika, 9) wydawanie zaświadczeń dla pracowników o ich wynagrodzeniach, 10) sporządzanie przelewów dotyczących potrąceń z list wynagrodzeń pracowników, 11) obsługa programu Płatnik i rozliczanie korekt, 12) obsługa programu SAP - moduł HR. Z naszej strony oferujemy: - wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 7000 zł brutto/miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta 0 1% za każdy kolejny rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego) - zgodnie z art. 15 ustawy o pracownikach sądów i prokuratury, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), zgodnie z obowiązującymi przepisami, - możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych, - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - przyjazną atmosferę pracy, - stałe godziny pracy, z jednoczesną możliwością korzystania z ruchomego czasu pracy, - możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 748 11 30. Termin i miejsce złożenia dokumentów: 1) termin złożenia dokumentów: do 15 maja 2024 r. 2) miejsce złożenia dokumentów: a) w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu, b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław; Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko inspektora/specjalisty ds. plac w Oddziale Finansowym w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu". Konkurs składa się z następujących etapów: I etap: weryfikacja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych, Il etap: praktyczny sprawdzian umiejętności polegający na wypełnieniu testu jednokrotnego wyboru sprawdzającego znajomość wskazanych w ogłoszeniu aktów prawnych oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności wykorzystania pakietu MS Office (Excel, Word), III etap; rozmowa kwalifikacyjna, podczas której komisja w szczególności oceni umiejętności kandydata pod kątem wykorzystania ich w praktyce na ogłoszonym stanowisku, Informacje dodatkowe: 1) lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu (strona internetowa) w zakładce Oferty pracy, 21 oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone, 31 kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane, 41 dodatkowe informacje można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia Śródmieścia pod numerem telefonu VI) 74-81-130, Lista kandydatów dopuszczonych do II etapu konkursu oraz godzina i miejsce Il etapu ogłoszone zostaną w dniu 20 maja 2024 r. Il i III etap konkursu odbędzie się w dniu 24 maja 2024 r. Szczegóły na stronie: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.06.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
1) wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, 5) dobra znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych, 6) zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, 7) umiejętności analityczne; umiejętność analizowania przepisów prawnych, 8) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu; wysoki poziom kultury osobistej, 9) rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność w wykonywaniu podstawowych zadań i rozwiązywaniu problemów, 10) umiejętność planowania i organizowania własnej pracy, 11) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 12) znajomość następujących aktów prawnych: ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, ustawa z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawa z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawa z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych ustawa z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych, rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 9.01.2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 2.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, 13) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w programie SAP - moduł HR.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na wolne stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu, 2) informacja o przebiegu kariery zawodowej (CV), 3) kwestionariusz osobowy (wzór do pobrania w zakładce Oferty pracy), 4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie, 5) oświadczenia kandydata (wzór do pobrania w zakładce Oferty pracy): - o pełnej zdolności do czynności prawnych, - o niekaralności za przestępstwa lub przestępstwo skarbowe, - że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku, 6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (do pobrania w zakładce Oferty pracy). Dodatkowo kandydat może złożyć: - inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przyszłej rekrutacji lista rezerwowa (do pobrania w zakładce Oferty pracy)
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
08.05.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
24.05.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies