Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

2024-04-24 - 2024-05-24


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Strzegomska 42B, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
IBS Scherer - Rodzinna firma z tradycjami. Jesteśmy wiodącym producentem i dostawcą urządzeń klasy premium do czyszczenia części, czyszczenia powierzchni przemysłowych, produktów do konserwacji i specjalnych środków czyszczących oraz związanej z nimi utylizacją - wszystko Made in Germany! Od ponad 50 lat produkty IBS przekonują w konserwacji, produkcji i rzemiośle we wszystkich gałęziach przemysłu oferując przyjazne dla środowiska kompletne rozwiązania do czyszczenia części zanieczyszczonych olejem i smarem. Produkujemy w 100% w Niemczech i jesteśmy z tego dumni! Daleko poza granicami Europy sprawdzona technologia IBS jest z powodzeniem stosowana we wszelkiego rodzaju firmach. Od funkcjonalnej technologii urządzeń przez regenerowalne chemikalia czyszczące po recykling rozwiązanie firmy IBS jest zawsze rozwiązaniem profesjonalnym i dostosowanym do indywidualnych potrzeb klienta. Aby rozszerzyć i wesprzeć nasz międzynarodowy zespół sprzedaży w telemarketingu, obecnie poszukujemy: SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Zakres zadań: - Realizacja kampanii sprzedażowych przez telefon, - Uzupełnianie danych adresowych klientów w firmowym systemie CRM, - Cross-selling i zapewnienie satysfakcji klienta. IBS oferuje: - Silną markę z 50-letnim doświadczeniem biznesowym, - Najnowocześniejsza technologia komunikacyjna i szkolenia online, - Doskonałe możliwości rozwoju, wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz pewną pracę w przyszłościowej firmie, - Najlepszy know-how w branży dzięki wieloletniej działalności międzynarodowej. Rodzaj stanowiska: pełny etat, część etatu, do ustalenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00 - do ustalenia. Dodatkowe udogodnienia: - Udział w zyskach, - Darmowy parking, - Dodatkowe dni urlopu. Płatności specjalne: - Prowizja, - Dodatkowe bonusy. Wejdź z nami na nowy poziom i aplikuj teraz! Czekamy na Twoje zgłoszenie! Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami w dowolnym momencie. IBS Scherer GmbH Twój kontakt: Pan Sascha Wejlupek www.ibs-scherer.de Telefon: 0049-6701-9383-0 E-mail: personal@ibs-scherer.de Oferta dostępna w sali G, E, C, A.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
25.04.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
telemarketer
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Telemarketer (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Inne wymagania:
Nasze wymagania: - Najlepiej, jeśli masz już doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta/call center (outbound), - Biegle posługujesz się językiem polskim, - DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE - WARUNEK KONIECZNY, - Komunikatywność i przyjazne usposobienie, - Praca zorientowana na klienta i sukces, - Sprawnej i dobrej umiejętności obsługi komputera, - Wykształcenie min. średnie, Doświadczenie: - Call Center: 2 lata (wymagane), - Telefonia: 2 lata (wymagane), - Sprzedaż bezpośrednia: 2 lata (mile widziane), - Sprzedaż telefoniczna: 2 lata (mile widziane), - Sprzedaż: 2 lata (mile widziane).
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
IBS SCHERER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Strzegomska 42B, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
niemiecki
Wymagane dokumenty:
CV w języku niemieckim
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
24.04.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
24.05.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail personal@ibs-scherer.de

Informacje o cookies