Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista

2023-09-08 - 2023-10-09


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji płacowej dla pracowników samorządowych jednostki oraz zleceniobiorców, w tym: - sporządzanie list płac, - sporządzanie wypłat z umów cywilnoprawnych, - rozliczanie absencji chorobowych, urlopów macierzyńskich, rodzicielskich i in., - naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń okolicznościowych: nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, ekwiwalentów urlopowych, - sporządzanie potrąceń do list płac, jak zajęcia komornicze, ubezpieczenia grupowe pracowników i in., - sporządzanie oraz przekazywanie przelewów do bankowości elektronicznej, b) prowadzenie terminowych rozliczeń z ZUS oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów zgłoszeniowych, c) naliczanie, pobór zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z wszystkich tytułów, d) sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych, e) naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego, f) sporządzanie list dotyczących wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, g) obsługa PPK w zakresie naliczania, poboru oraz odprowadzania wpłat, h) sporządzanie kart wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych, i) sporządzanie rocznych raportów IWA, j) sporządzanie sprawozdań statystycznych, k) naliczanie wpłat na PFRON oraz sporządzanie i przekazywanie miesięcznych deklaracji do funduszu; l) sporządzanie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników, m) sporządzanie korekt dokumentów rozliczeniowych na potrzeby instytucji zewnętrznych, n) współdziałanie z głównym księgowym przy opracowywaniu projektu planu finansowego funduszu płac, o) archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, p) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji specjalisty ds. płac. 4. Informacja o warunkach pracy: a) praca biurowa w siedzibie jednostki, b) budynek i ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, c) pomieszczenia działu rozlokowane są na III piętrze budynku wyposażonego w windy, d) praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, e) na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, przy sporadycznej konieczności przemieszczania się pomiędzy pomieszczeniami jednostki, f) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie - pokój nr 316 (III piętro) Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 lub przesłać pocztą na adres Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko w Dziale Finansowo-Księgowym w terminie do dnia 9 października 2023 r. do godz. 14:00. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data faktycznego wpływu oferty, a nie data nadania. Oferta pracy dostępna w sali E, A.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
10.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw wynagrodzeń
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, Obsługa programu PŁATNIK
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja, prawo oraz co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym nie mniej niż 2 lata na stanowisku z zakresem zadań pokrywającym się z wymaganym w ogłoszeniu, lub średnie oraz co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym nie mniej niż 2 lata na stanowisku z zakresem zadań pokrywającym się z wymaganym w ogłoszeniu, spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 530), znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań wymaganych w ogłoszeniu, w szczególności ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy Kodeks Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, znajomość funkcjonowania administracji publicznej, przepisów organizacyjnych, w tym Statutu Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu oraz Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu, umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office, programu Płatnik. wymagania kwalifikacyjne dodatkowe: znajomość oprogramowania Macrologic ERP firmy Asseco Business Solutions, znajomość systemu e-PFRON2, portalu sprawozdawczego GUS, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, rzetelność, samodzielność, terminowość i odpowiedzialność
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, b) kwestionariusz osobowy - do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu http://pzk.ibip.wroc.pl/public/?id88447 c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dokumentów potwierdzających kwalifikacje, d) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, g) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających odbyty staż (w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu), h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - druk oświadczenia do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu http://pzk.ibip.wroc.pl/public/?id-88447, i) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawności w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 530). Oświadczenia wymienione powyżej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata. W celu usprawnienia procesu naboru proszę o podanie danych kontaktowych: nr telefonu lub adres e-mail, których podanie jest dobrowolne.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
08.09.2023
Data aktualizacji:
08.09.2023
Data ważności:
09.10.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail pzk@kataster.wroc.pl

Informacje o cookies