Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji płacowej dla pracowników samorządowych jednostki oraz zleceniobiorców, w tym:
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie wypłat z umów cywilnoprawnych,
- rozliczanie absencji chorobowych, urlopów macierzyńskich, rodzicielskich i in.,
- naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń okolicznościowych: nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, ekwiwalentów urlopowych,
- sporządzanie potrąceń do list płac, jak zajęcia komornicze, ubezpieczenia grupowe pracowników i in.,
- sporządzanie oraz przekazywanie przelewów do bankowości elektronicznej,
b) prowadzenie terminowych rozliczeń z ZUS oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów zgłoszeniowych,
c) naliczanie, pobór zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z wszystkich tytułów,
d) sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,
e) naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
f) sporządzanie list dotyczących wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
g) obsługa PPK w zakresie naliczania, poboru oraz odprowadzania wpłat,
h) sporządzanie kart wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych,
i) sporządzanie rocznych raportów IWA,
j) sporządzanie sprawozdań statystycznych,
k) naliczanie wpłat na PFRON oraz sporządzanie i przekazywanie miesięcznych deklaracji do funduszu;
l) sporządzanie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników,
m) sporządzanie korekt dokumentów rozliczeniowych na potrzeby instytucji zewnętrznych,
n) współdziałanie z głównym księgowym przy opracowywaniu projektu planu finansowego funduszu płac,
o) archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
p) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji specjalisty ds. płac.
4. Informacja o warunkach pracy:
a) praca biurowa w siedzibie jednostki,
b) budynek i ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
c) pomieszczenia działu rozlokowane są na III piętrze budynku wyposażonego w windy,
d) praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
e) na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, przy sporadycznej konieczności przemieszczania się pomiędzy pomieszczeniami jednostki,
f) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie - pokój nr 316 (III piętro) Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 lub przesłać pocztą na adres Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko w Dziale Finansowo-Księgowym
w terminie do dnia 9 października 2023 r. do godz. 14:00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Decyduje data faktycznego wpływu oferty, a nie data nadania.
Oferta pracy dostępna w sali E, A.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
10.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw wynagrodzeń
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, Obsługa programu PŁATNIK
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Inne wymagania:
wykształcenie:
wyższe preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja, prawo oraz co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym nie mniej niż 2 lata na stanowisku z zakresem zadań pokrywającym się z wymaganym w ogłoszeniu, lub
średnie oraz co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym nie mniej niż 2 lata na stanowisku z zakresem zadań pokrywającym się z wymaganym w ogłoszeniu,
spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 530),
znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań wymaganych w ogłoszeniu, w szczególności ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy Kodeks Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
znajomość funkcjonowania administracji publicznej, przepisów organizacyjnych, w tym Statutu Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu oraz Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego
Zakładu Katastralnego we Wrocławiu,
umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office, programu Płatnik.
wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:
znajomość oprogramowania Macrologic ERP firmy Asseco Business Solutions,
znajomość systemu e-PFRON2, portalu sprawozdawczego GUS,
umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
rzetelność, samodzielność, terminowość i odpowiedzialność
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Powiatowy Zakład Katastralny we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
b) kwestionariusz osobowy - do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu http://pzk.ibip.wroc.pl/public/?id88447
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
d) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających odbyty staż (w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu),
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - druk oświadczenia do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu http://pzk.ibip.wroc.pl/public/?id-88447,
i) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawności w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008
r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia wymienione powyżej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
W celu usprawnienia procesu naboru proszę o podanie danych kontaktowych: nr telefonu lub adres e-mail, których podanie jest dobrowolne.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj