Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalisty Ds. Zamówień Publicznych

2024-03-22 - 2024-04-02


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy: przygotowanie i kompletowanie we współpracy z jednostkami merytorycznymi dokumentacji do wszczęcia postępowań (SWZ, zaproszenie do negocjacji); prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych; sprawdzanie formalno prawne dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi; tworzenie pism i dokumentów związanych z danym postępowaniem, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, jednostkami organizacyjnymi oraz instytucjami zewnętrznymi; przygotowywanie ogłoszeń dot. postępowania w BZP i na Platformie Zakupowej; bieżące prowadzenie Rejestru dokumentów dotyczących zamówień publicznych; ewidencjonowanie i rejestrowanie wytwarzanych i przyjmowanych dokumentów merytorycznie związanych z zadaniami sekcji lub prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia w stosownym dzienniku wykonawcy i rejestrze Działu Zamówień Publicznych; uczestniczenie w pracach komisji przetargowej; systematyczne wzbogacanie zasobu wiedzy z zakresu znajomości ustawy o zamówieniach publicznych i przepisów towarzyszących; aktywne uczestnictwo w organizowanych kursach i szkoleniach; archiwizowanie postępowań. Praca w godz. 7:30-15:30. Benefity: możliwość bezpłatnego udziału w kursach szkoleniowych w zakresie Pzp organizowanych przez jednostki organizacyjne Sił Zbrojnych RP, możliwość udziału w kursach szkoleniowych itp. organizowanych przez podmioty zewnętrzne finansowane przez AWL, ciekawa i nieszablonowa praca w środowisku wyższej uczelni wojskowej, na rzecz rozwoju Sił Zbrojnych i RP i Akademii Wojsk Lądowych, możliwość poznania specyfikacji funkcjonowania innych uczelni wojskowych SZ RP, pakiet socjalny w tym dofinansowanie do wypoczynku, niskooprocentowane pożyczki remontowe, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej, dofinansowanie do zakupu okularów do pracy przy komputerze, możliwość podnoszenia kwalifikacji na koszt pracodawcy, możliwość wykupienia ubezpieczenia pracowniczego, możliwość korzystania z terenów rekreacyjnych Akademii uznaniowe premie kwartalne i możliwość wyróżnienia dodatkowym urlopem w ciągu roku. nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne, dodatkowe wynagrodzenie roczne. Termin składania dokumentów: do dnia 02.04.2024 r. Miejsce składania dokumentów: Kancelaria Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Piotra Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław osobiście lub drogą pocztową (liczy się data stempla pocztowego) lub adres mailowy: kancelaria@awl.edu.pl (z dopiskiem nazwy stanowiska). Oferta dostęna w sali E, C, A
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
06.05.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
DOBRA ORGANIZACJA PRACY, biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL), Komunikatywność
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Inne wymagania:
Wymagania konieczne do spełnienia związane ze stanowiskiem pracy: wykształcenie wyższe; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związane z zamówieniami publicznymi po stronie zamawiającego (min. 3 lata); znajomość problematyki dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w szczególności na roboty budowlane; praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wydanych do niej aktów wykonawczych; umiejętność pracy pod presją czasu; samodzielność i systematyczność w działaniu; umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce; umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność; znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel).
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zapoznałem (-am.) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującym mi prawach.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
22.03.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
02.04.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail kancelaria@awl.edu.pl

Informacje o cookies