Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Staż Urzędniczy (docelowo: Specjalista Do Spraw Administrowania Nieruchomościami W 7 Wydziale Budżetowo-administracyjnym)

2024-12-09 - 2024-12-27


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych i pomocniczych, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznych regulacji prokuratury, a także zarządzeniami i poleceniami Prokuratora Generalnego oraz prokuratorów przełożonych, a w szczególności: 2. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 lipca 2021r. w sprawie organizacji działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury, 3. wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i pomocniczych w prowadzonych sprawach, 4. prowadzenie korespondencji, sporządzanie i redagowanie projektów pism, 5. zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów sporządzanych w prokuraturze i innych pism, oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie, 6. Prowadzenie na bieżąco spraw obiektów użytkowanych i zarządzanych przez prokuratury okręgu wrocławskiego w szczególności związane z: a) prowadzeniem spraw formalnych dotyczących zarządu nieruchomościami w tym odnoszącymi się do kwestii związanymi z zawartymi przez Prokuraturę Okręgową we Wrocławiu, umowami (porozumieniami) dotyczącymi użyczenia, umowami najmu i innymi, b) zapewnienie i rozliczanie dostaw mediów, przygotowywanie deklaracji dotyczących wywozu Śmieci i innych czynności w tym zakresie, wynikających z obowiązujących powszechnie przepisów prawa, d) bieżącym administrowaniem budynkami użytkowanymi przez prokuratury okręgu wrocławskiego, w tym podjęcia czynności zapewniających utrzymaniem ich w czystości i należytym stanem technicznym, d) przyjmowaniem bieżących zgłoszeń użytkowników dotyczących awarii, uszkodzeń i innych problemów związanych z eksploatacją budynków oraz ich załatwieniem, e) weryfikowaniem pod względem merytorycznym oraz opisaniem dowodów księgowych związanych z kosztami utrzymania nieruchomości, f) uczestnictwo w czynnościach związanych z odbiorem inwestycyjnym i remontowym oraz przygotowanie sprawozdań w tym zakresie, g) zapewnienie usług związanych z funkcjonowaniem nieruchomości prokuratur okręgu wrocławskiego a także rozliczanie ich realizacji, h) sporządzanie, uaktualnianie i analizowanie planu wskazanych potrzeb na kolejne lata, i) realizacja całości czynności związanych z dokonywaniem zamówień, j) naliczanie i zlecanie opłat związanych z użytkowanymi nieruchomościami, k) sporządzanie rocznych planów inwestycyjnych i remontowych oraz wstępne dokonywanie korekt w zapotrzebowaniu środków finansowych w celu ich realizacji, l) prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego nieruchomości prokuratur okręgu wrocławskiego, m) przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych, n) dokumentowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych obiektów oraz elementów infrastruktury i wyposażenia, o) kontrola formalna i rachunkowa zweryfikowanych pod względem merytorycznym dokumentów finansowych podlegających realizacji, p) zapewnienie realizacji i rozliczania dostaw mediów oraz usług związanych z funkcjonowaniem nieruchomości, q) zlecanie realizacji przeglądów związanych z badaniem stanu nieruchomości oraz elementów infrastruktury i wyposażenia, nadzorowanie ich przeprowadzania oraz odpowiadanie za wdrożenie wniosków i zaleceń, r) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku i zgłaszanie szkód, s) prowadzenie spraw dot. najmu, wynajmu nieruchomości oraz naliczanie opłaty dla najemców, wystawianie dokumentów zapłaty, 7. obsługa programu PROK SYS, EXCEL, 8. wykonywanie czynności związanych z archiwizacją spraw, 9. obsługa urządzeń biurowych w zakresie zleconym przez przełożonego, 10. wykonywanie innych czynności na polecenie Prokuratora Okręgowego oraz Dyrektora Finansowo-Administracyjnego. Warunki pracy: 1. praca jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy, przeważnie siedząca, 2. praca z przewagą wysiłku umysłowego, przy komputerze, wymagająca szczególnej koncentracji, 3. praca w bliskim centrum Wrocławia, 4. stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, 5. narzędzia i niezbędne materiały do pracy: komputer, urządzenia biurowe, oprogramowanie MS Office, system informatyczny prokuratury PROK-SYS, EXCEL, 6. występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca przy monitorze powyżej 4 godzin, 7. wynagrodzenie zasadnicze od 6.300 zł do 7.500 zł brutto oraz dodatek stażowy od 5 % do 20% od wynagrodzenia zasadniczego na stażu urzędniczym oraz możliwość awansu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (tj. Dz.U.2024.714). Dodatkowo oferujemy: 1. możliwość korzystania ze Świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: a) dofinansowanie do wypoczynku pracowników, b) dofinansowanie do wypoczynku dzieci, c) świadczenia świąteczne; 2. możliwość członkostwa w pracowniczej kasie zapomogowo-pożyczkowej; 3. możliwość korzystania z kart sportowych na korzystnych warunkach; 4. możliwość korzystania z dodatkowych ubezpieczeń pracowniczych; 5. miejsce parkingowe na parkingu Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Sądowej 2; 6. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. Trzynastka) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7. nagrody okresowe; 8. stabilna i ciekawa praca w przyjaznej atmosferze. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu (Kancelaria - pokój nr 26, I piętro) lub nadać drogą pocztową na adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ul. Podwale 30 50-040 Wrocław wraz ze wskazaniem sygnatury konkursu. Termin składania dokumentów upływa w dniu 27 grudnia 2024r. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Oferta dostępna w sali E, D, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 371 81 06. Informacje na temat konkursu na stronie: https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/konkurs-na-stanowisko-specjalisty-ds-administrowania-nieruchomosciami
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.02.2025
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 6 300 do 7 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne stawiane kandydatom: 1. pełna zdolność do czynności prawnych, 2. posiada nieposzlakowaną opinię, 3. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 4. przeciwko, kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe techniczne, prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, 7. doświadczenie zawodowe na stanowisku - 2 lata, 8. przeszkolenie w obszarze zamówienia publiczne, 9. doświadczenie w obszarze zarządzania / administrowania nieruchomościami, 10. znajomość zasad i wymogów związanych z właściwym utrzymaniem nieruchomości, 11. znajomość zasad realizacji zamówień publicznych, 12. znajomość Kodeksu cywilnego oraz Prawa budowlanego z przepisami wykonawczymi, 13. znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 14. umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, komunikatywność, 15. znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność obsługi komputera w sposób pozwalający na samodzielne przygotowanie dokumentacji, 16. umiejętność zwięzłego, jasnego i poprawnego formułowania myśli w mowie i piśmie. Wymagania pożądane (dodatkowe): 1. umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz w zespole, 2. odporność na stres, 3. samodzielność, obowiązkowość, rzetelność, sumienność, 4. zdolności analityczne, 5. wysoka kultury osobista i poziom wiedzy ogólnej, 6. dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne. 7. przeszkolenie w dziedzinie prawa cywilnego, planowania i realizacji inwestycji lub remontów 8. doświadczenie w realizacji procedur związanych z zakupami towarów i usług w jednostkach sektora finansów, 9. znajomość zasad i wymogów związanych z utrzymaniem nieruchomości oraz znajomość zasad realizacji zamówień publicznych.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Dokumenty wymagane do konkursu: 1. wniosek o dopuszczenie do konkursu ze wskazaniem sygnatury konkursu, 2. list motywacyjny, 3. CV, 4. kwestionariusz osobowy - do pobrania na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/dokumenty-do-pobrania; 5. oryginał lub kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej; 6. oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, i że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe - do pobrania na stronie internetowe: https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/dokumenty-do-pobrania; 7. oświadczenie kandydata o posiadaniu przez niego pełnej zdolności do czynności prawnych: https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/dokumenty-do-pobrania; 8. potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/dokumenty-do-pobrania 9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia wskazanego w art. 3b ustawy o pracownikach urzędów państwowych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
09.12.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
27.12.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies