Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych w jednostce organizacyjnej. Gromadzenie,rejestrowanie oraz przetwarzanie informacji. Sporządzanie ,przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej.Obsługa sprzętu biurowego;
I umowa na okres próbny 3 miesiace z możliwością przedłużenia - 1/2 etatu;
jedna zmiana od 07.30 do 15.00 (wg harmonogramu)
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
0
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20.00
Data rozpoczęcia:
01.11.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 1 975 do 2 840 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
technik prac biurowych*
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Inne wymagania:
wykształcenie średnie techniczne/ogólne/wyższe ; staż pracy 6 miesięcy ,wymagania orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, umiejętności : wysoka kultura osobista , obsługa komputera, organizacja czasu pracy, praca w zespole
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:Zobacz na mapie
Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
podanie o pracę , cv wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj