Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Obsługa centrali telefonicznej i systemu CallCenter, rejestrowanie pacjentów, potwierdzenie wizyt, udzielanie informacji o poradniach specjalistycznych, kopiowanie dokumentacji medycznej.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
11.08.2023
Data zakończenia pracy:
10.08.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 4 950 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
operator centrali telefonicznej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe mile widziane, umiejętność nauki obsługi urządzeń IT, wysoka kultura osobista, dokładność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:Zobacz na mapie
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
wykształcenie średnie zawodowe, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe mile widziane, umiejętność nauki obsługi urządzeń IT, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wysoka kultura osobista, dokładność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj