Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- kierowanie pracą i nadzór nad podległym personelem;
- rejestrowanie materiałów otrzymanych, wysyłanych oraz wytworzonych na potrzeby wewnętrzne Archiwum Wojskowego w Toruniu wg zasad unormowanych obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz zgodnie z systemem elektronicznego obiegu dokumentów
SI ARCUS;
- udostępnianie materiałów niejawnych wyłącznie osobom uprawnionym i egzekwowanie ich zwrotu;
- zapewnienie rozliczalności materiałów niejawnych i nadzór nad ich obiegiem;
- prowadzenie i uaktualnianie wykazu osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych;
- sporządzanie, dla osób uprawnionych do przeprowadzania kontroli, wykazów materiałów niejawnych oraz pieczęci pobranych przez wykonawców;
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych przepisami;
- kontrola przestrzegania właściwego wytwarzania i oznaczania klauzulami tajności materiałów niejawnych;
- przygotowanie Kancelarii Tajnej do działania na czas ,,W;
- gromadzenie dokumentów zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach oraz dekretacjami wykonawców odpowiedzialnych za załatwienie spraw;
- realizacja zadań komórki merytorycznej przeznaczonej do gromadzenia i czasowego przechowywania dokumentacji.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.10.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
kierownik kancelarii tajnej
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy (niezbędne):
- wykształcenie: średnie/wyższe: wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat (przy wykształceniu średnim), minimum 3 lata (przy wykształceniu wyższym) staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Kierownika kancelarii tajnej (staż pracy udokumentowany świadectwami pracy);
- aktualne poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych krajowych oraz NATO i UE o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE (termin wygaśnięcia ważności poświadczeń nie krótszy
niż 8 miesięcy) zgodnie z art.23 ust.2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632);
- aktualne szkolenie specjalistyczne w zakresie ochrony informacji niejawnych dla kierowników kancelarii tajnych i kancelarii tajnych międzynarodowych, zastępców kierowników i osób zajmujących inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych;
- znajomość obowiązującej ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych;
- obsługa komputera i systemu SI ARCUS;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w kierowaniu pracą podległego personelu;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office;
- dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, dyskrecja, opanowanie, kultura osobista;
- odporność na stres.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Archiwum Wojskowe w Toruniu
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- w przypadku posiadania - kopia poświadczeń bezpieczeństwa osobowego uprawniających do dostępu do informacji niejawnych;
- w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa osobowego - oświadczenie o wyrażeniu zgody
na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia
5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632)
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania).
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć do dnia 30.08.2024 r.
- decyduje data wpływu oferty do urzędu,
- miejsce składnia dokumentów:
Archiwum Wojskowe w Toruniu
ul. gen. Józefa Chłopickiego 1-7
87 105 Toruń
Informacje inne:
- kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/e zostaną poinformowani telefonicznie o terminie testu
i rozmowy wstępnej;
- dokumenty złożone w formie aplikacji nie będą zwracane;
- wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
- aplikację należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko Kierownika Kancelarii Tajnej w Sekcji Ochrony Informacji Niejawnych;
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone
po zakończeniu procedury rekrutacji;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261-432-910 w godz. 8.00-14.00,
- budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich, w budynku brak windy osobowej
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Archiwum Wojskowe z siedzibą
w Toruniu, przy ul. Generała Józefa Chłopickiego 1-7. Mogą Państwo kontaktować się
z nami poprzez numer telefonu 261-432-946, pocztą elektroniczną: awt@ron.mil.pl lub tradycyjną.
2. Mogą Państwo kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych drogą telefoniczną 261-432-909, pocztą elektroniczną: awt.iod@ron.mil.pl lub tradycyjną.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy
podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Jednakże ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
5. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
7. Przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych,
b) prawo do sprostowania swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
c) prawo sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie
w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 30.08.2024, Godziny : 08:00-14:00
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj