Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Pracownik Administracyjno-biurowy

2023-10-12 - 2023-11-11


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Hutnicza 21, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie obsługi w zakresie korespondencji Spółki z innymi podmiotami gospodarczymi i instytucjami państwowymi, - otwieranie i zamykanie biura budowy Spółki, - prowadzenie sekretariatu biura budowy Spółki, - koordynacja zakupów na bieżące utrzymanie sekretariatu biura budowy (koperty, znaczki pocztowe, artykuły spożywcze), - obsługa komputera (Word, Excel), telefonu, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, - obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze budowy, - przyjmowanie korespondencji i potwierdzanie tego faktu, - prowadzenie rejestrów korespondencji/dziennika korespondencji otrzymanej i wysłanej (rejestrowanie jej w dzienniku korespondencyjnym), nadawanie numerów korespondencji wychodzącej, - odbieranie telefonów zewnętrznych i łączenie rozmów z poszczególnymi pracownikami Biura Inżyniera, - systematyczna obsługa poczty e-mail Konsultanta, - archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (skany) zgodnie z przyjętym systemem, - wydawanie pism i dokumentów Wykonawcom, Zamawiającemu i stronom trzecim, - przygotowanie pism i dokumentów do wysyłki za pośrednictwem poczty lub kuriera (pakowanie, adresowanie, opłacenie, nadanie), - przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby, - dostarczanie Inżynierowi Kontraktu bieżącej korespondencji, - przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom, - współpraca z personelem w zorganizowaniu Rad Budowy i innych spotkań, - prowadzenie spraw związanych utrzymaniem i funkcjonowaniem Biura i jego wyposażenia technicznego -robienie zestawień, -obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów, -udział w przygotowaniu dokumentów planów, analiz i sprawozdań. -wykonywanie innych czynności związanych bezpośrednio z pracą zawodową nie objętych niniejszym zakresem a zleconych przez Zleceniodawcę,
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
Zmianowość:
nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
23.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 23,5 PLN
System wynagradzania:
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, techniczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
dobra organizacja czasu pracy, Umiejętność pracy w grupie
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty: po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na rozmowę w sprawie pracy - telefoniczny: 84 639 20 53 lub 84 639 80 87 wew. 27 - można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: sekretariat@zdi.pl lub p.pastuszak@zdi.pl . Z wybranymi kandydatami pracodawca ustali termin spotkania w sprawie pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne lub ekonomiczne lub administracyjne
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
prawo jazdy kat. B
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - www.zdi.pl
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
12.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
11.11.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail sekretariat@zdi.pl

Informacje o cookies