Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Hutnicza 21, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie obsługi w zakresie korespondencji Spółki z innymi podmiotami gospodarczymi i instytucjami państwowymi,
- otwieranie i zamykanie biura budowy Spółki,
- prowadzenie sekretariatu biura budowy Spółki,
- koordynacja zakupów na bieżące utrzymanie sekretariatu biura budowy (koperty, znaczki pocztowe, artykuły spożywcze),
- obsługa komputera (Word, Excel), telefonu, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych,
- obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze budowy,
- przyjmowanie korespondencji i potwierdzanie tego faktu,
- prowadzenie rejestrów korespondencji/dziennika korespondencji otrzymanej i wysłanej (rejestrowanie jej w dzienniku korespondencyjnym), nadawanie numerów korespondencji wychodzącej,
- odbieranie telefonów zewnętrznych i łączenie rozmów z poszczególnymi pracownikami Biura Inżyniera,
- systematyczna obsługa poczty e-mail Konsultanta,
- archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (skany) zgodnie z przyjętym systemem,
- wydawanie pism i dokumentów Wykonawcom, Zamawiającemu i stronom trzecim,
- przygotowanie pism i dokumentów do wysyłki za pośrednictwem poczty lub kuriera (pakowanie, adresowanie, opłacenie, nadanie),
- przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby,
- dostarczanie Inżynierowi Kontraktu bieżącej korespondencji,
- przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom,
- współpraca z personelem w zorganizowaniu Rad Budowy i innych spotkań,
- prowadzenie spraw związanych utrzymaniem i funkcjonowaniem Biura i jego wyposażenia technicznego
-robienie zestawień,
-obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów,
-udział w przygotowaniu dokumentów planów, analiz i sprawozdań.
-wykonywanie innych czynności związanych bezpośrednio z pracą zawodową nie objętych niniejszym zakresem a zleconych przez Zleceniodawcę,
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
Zmianowość:
nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
23.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 23,5 PLN
System wynagradzania:
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, techniczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
dobra organizacja czasu pracy, Umiejętność pracy w grupie
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:
- osobisty: po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na rozmowę w sprawie pracy
- telefoniczny: 84 639 20 53 lub 84 639 80 87 wew. 27
- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: sekretariat@zdi.pl lub p.pastuszak@zdi.pl . Z wybranymi kandydatami pracodawca ustali termin spotkania w sprawie pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne lub ekonomiczne lub administracyjne
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
prawo jazdy kat. B
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - www.zdi.pl
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj