Miejsce pracy:Zobacz na mapie
GRODZKA 12, 20-112 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Obsługa lokali użytkowych pod względem eksploatacyjnym wraz ze sporządzaniem stosownejdokumentacji dotyczącej najmu.
2. Prowadzenie rejestrów, wykazów i wymaganej sprawozdawczości w zakresie obejmującym Dział Lokali Użytkowych.
3. Ocena, kwalifikowanie i rozliczanie koniecznych remontów lokali użytkowych i garaży wykonanych przez najemcę.
4. Rozliczanie świadczeń w lokalach użytkowych i garażach.
5. Prowadzenie spraw związanych z wynajmem powierzchni i terenów pod reklamy.
6. Dokonywanie bieżącej kontroli lokali pod względem przestrzegania warunków umowy.
7. Udział w pracach Komisji Przetargowej prowadzącej przetargi na oddanie najmu lokali użytkowych i garaży
8. Współpraca z Urzędem Miasta oraz innymi urzędami i administratorami, zarządcami wspólnot mieszkaniowych w zakresie prowadzenia spraw.
9. Obsługa interesantów i powierzonej korespondencji
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.08.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), techniczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami
3. Znajomość ustawy o własności lokali.
4. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
7. Niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej.
8. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku podinspektora w
Dziale Lokali Użytkowych.
10. Obsługa komputera w środowisku Windows (Word, Excel) w stopniu bardzo dobrym.
Wymagania dodatkowe:
Praktyczna znajomość programu kosztorysowego NORMA
Pożądane cechy osobowe:
1. Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
2. Planowanie i organizowanie pracy własnej.
3. Bezkonfliktowość i samodzielność w realizacji zadań.
4. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE NABORU ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE BIP ZNK W LUBLINIE
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
GRODZKA 12, 20-112 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE NABORU ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE BIP ZNK W LUBLINIE
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj