Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Zapisywanie zdarzeń na podstawie dowodów księgowych w porządku chronologicznym i systematycznym;
2. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań;
3. Sporządzanie deklaracji podatkowych takich jak PIT (Podatek dochodowy od osób fizycznych), VAT (podatek od towarów i usług) oraz deklaracji ZUS (Zakład Ubezpieczeń Społecznych).
4. Współpraca z US (Urząd Skarbowy), ZUS (Zakład Ubezpieczeń Społecznych), GUS (Główny Urząd Statystyczny), NBP (Narodowy Bank Polski).
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.11.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Rozliczanie podatków w firmie - CIT, PIT, VAT, Podstawowa znajomość przepisów podatkowych oraz kadrowych, Wiedza i praktyczne doświadczenie w zakresie księgowości, podatków, prawa finansowego., dobra znajomość pakietu MsOffice - w szczególności Excell
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:Zobacz na mapie
Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj