Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Starszy Inspektor Ds. Bhp Zespołu Ds. Bezpieczeństwa I Higieny Służby Pracy Wydziału Kontroli

2024-01-17 - 2024-01-30


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby)w oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń , a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy , co najmniej raz w roku ,okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizowanych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy; - uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy( służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( w służbie) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą , w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontroli i realizacji tych wniosków; - doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe ,oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby) przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy(służby); -prowadzenie rejestrów ,kompletowanie i przechowywanie dokumentów wypadków ( przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą , a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby; - udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie zagrożeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji, dotyczących uwzględnienia w tych planach ,założeniach i dokumentacji rozwiązań techniczno- organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy( służby); - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części ,oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwa pracowników;
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.02.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 525,47 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie BHP lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; -dobra znajomość przepisów z zakresu BHP, prawa pracy ,ochrony środowiska ,przepisów sanitarnych, budowlanych z zakresu ochrony PPOŻ; - znajomość zasad ergonomii ; - znajomość zasad fizjologii człowieka; - umiejętność logicznego myślenia, wyciągania i formułowania wniosków oraz interpretacji przepisów; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - umiejętność hierarchizacji zadań (ważne, mniej ważne); - znajomość osiągnięć techniki w zakresie poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny służby-pracy; - umiejętność organizowania i prowadzenia szkoleń; - dyspozycyjność ( dot. wyjazdów służbowych); - umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Wymagania pożądane: - szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowych ; - szkolenie okresowe z zakresu BHP dla pracowników służby BHP; - prawo jazdy kat. B; - podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji; - dla osoby z wykształceniem wyższym o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo posiadającej studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy powyżej 1 roku stażu pracy w służbie BHP
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, życiorys, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji , - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe. - własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku). Dokumenty należy przesłać w terminie od 17.01.2024 r. do 30.01.2024 r. pod adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim Kancelaria Jawna ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub składać we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem Oferta pracy.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
17.01.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
30.01.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Sprawdź Także Podobne Oferty


Informacje o cookies