Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Inspektor Do Spraw Podatków

2023-11-09 - 2023-11-17
lubuskie Lipinki Łużyckie


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie, powiat: żarski, woj: lubuskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) sporządzanie wymiaru zobowiązań podatkowych w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych (osoby fizyczne i prawne); 2) prowadzenie kontroli podatkowej w zakresie w/w podatków; 3) prowadzenie czynności sprawdzających u podatników dot. prawidłowości i rzetelności danych wykazywanych w zeznaniach i informacjach; 4) kontrola i rozliczanie sołtysów inkasentów zobowiązań pieniężnych, sporządzanie listy do wypłaty z tytułu inkasa zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Gminy; 5) prowadzenie ewidencji podatników podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i od środków transportowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym (o wielkości użytków rolnych) w oparciu o akta podatkowe; 7) prowadzenie postępowania przygotowawczego w zakresie spraw karno-skarbowych w stosunku do osób, które naruszyły przepisy o podatkach; 8) sprawozdawczość miesięczna w systemie SHRIMP Ministerstwo Finansów oraz systemie SRPP Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz sporządzanie innych sprawozdań w zakresie podatków, które ustawowo ciążą na samorządzie gminnym w zakresie prowadzonej ewidencji; 9) sprawozdawczość budżetowa w zakresie podatków; 10) prowadzenie rejestru i ewidencji podatników (osoby prawne i fizyczne); 11) przygotowanie projektów aktów prawnych (zarządzenia, uchwały, decyzje) wynikające z zajmowanego stanowiska; 12) przygotowywanie oraz opracowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie dochodów z tytułu podatków lokalnych; 13) przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących stosowania ulg podatkowych tj. umorzenia, rozłożenia na raty lub odroczenia terminów płatności wyżej wymienionych podatków; 14) współpraca przy kontrolach wykonywanych przez pracowników Urzędu Gminy; 15) udział w zebraniach wiejskich;
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.12.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw podatków
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub prawo
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Inne wymagania:
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 5) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, 6) co najmniej trzyletni staż pracy, 7) nieposzlakowana opinia, 8) prawo jazdy kat. B. 9) znajomość ustawy o podatku rolnym - Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym, 10) znajomość ustawa o podatku leśnym - Ustawa z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym, 11) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych - Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, 12) znajomość ordynacji podatkowej - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, 13) znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników - Ustawa z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników, 14) znajomość ustawy o opłacie skarbowej - Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, 15) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, Wymagania dodatkowe: 1) preferowane wykształcenie wyższe o specjalności: administracja lub prawo, 2) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, 3) sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS OFFICE, 4) predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych).
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
Krótki opis działalności gospodarczej:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie, powiat: żarski, woj: lubuskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej BIP Urzędu), https://bip.lipinki-luzyckie.pl/wakaty/9/status/1/ 4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, 5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 8) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 9) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, 10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Złożenie dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
08.11.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
17.11.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies