Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie, powiat: żarski, woj: lubuskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) sporządzanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków;
2) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem prawidłowego funkcjonowania wodociągu;
3) pozyskiwanie funduszy pozabudżetowych na modernizację i budowę sieci
wodno-kanalizacyjnej;
4) prowadzenie spraw dotyczący melioracji gruntów;
5) nadzór w terenie nad eksploatacją sieci kanalizacji sanitarnych i przydomowych oczyszczalni ścieków stanowiących własność gminy;
6) opracowywanie warunków technicznych przyłącza do sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej;
7) opracowywanie propozycji stawek opłat za wodę i odprowadzenie ścieków;
8) prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego, cmentarnictwa;
9) prowadzenie spraw dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego Gminy Lipinki Łużyckie;
10) przygotowywanie zapytań ofertowych do kwoty 130.000 złotych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.01.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - systemy wodociągowe i kanalizacyjne
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Prawo jazdy kat. B
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
1 )obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) prawo jazdy kat. B,
6) co najmniej pięcioletni staż pracy,
7) wykształcenie minimum średnie,
8) nieposzlakowana opinia,
9) znajomość ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
10) znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
11) znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
12) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
13) znajomość ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
14) znajomość ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
15) znajomość ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
Wymagania dodatkowe:
1) sprawna obsługa komputera,
2) predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych),
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
Krótki opis działalności gospodarczej:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie, powiat: żarski, woj: lubuskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, z podaniem numeru telefonu do kontaktu,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej BIP Urzędu),
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
8) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
9) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując
je własnoręcznym podpisem i datą.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Złożenie dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj