Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Bogdana Zaleskiego 11, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Telefoniczna obsługa klienta. Prezentowanie ofert firm, umawianie potencjalnych klientów na spotkania z firmami z sektora branży ubezpieczeniowej, finansowej bądź energetycznej: Orlen Energa, PZU, Nationale Nederlanden, Uniqa. Wykonywanie połączeń wychodzących z dostarczonych baz danych, prezentowanie ofert, pozyskiwanie klientów. Praca w Nowym Sączu w godz. 9.00-17.00. Kontakt tel. 502181559 lub e-mail: biuro@call4you.eu
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
Zmianowość:
nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
04.03.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, chęci do pracy i nauki, komunikatywność.
Na jedno stanowisko może być osoba posiadająca lekki stopień niepełnosprawności
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
CALLFORYOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
callcenter
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Bogdana Zaleskiego 11, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj