Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów korzystających z pożyczek lub poręczeń,
- realizacja zadań związanych z oceną wniosków pożyczkowych, w tym m.in.:
* weryfikacja wiarygodności klienta w rejestrach gospodarczych,
* przygotowanie umów pożyczki, umów zabezpieczeń oraz aneksów,
* ocena przedsięwzięcia, które ma zostać sfinansowane z pożyczki,
* analiza formalna i merytoryczna wniosków pożyczkowych,
- współpraca przy organizacji i prowadzeniu przedsięwzięć dotyczących oferty pożyczkowej i poręczeniowej Funduszu,
- nadzorowanie spłat zobowiązać pożyczkowych i poręczeniowych,
- monitorowanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości związanej z udzielonymi pożyczkami, poręczeniami,
- sporządzanie raportów działalności pożyczkowej i poręczeniowej,
- inne prace administracyjne.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.10.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy: co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość dokumentów finansowych podmiotów gospodarczych doświadczenie w zakresie analizy wniosków kredytowych klientów biznesowych, doświadczenie w ocenach ekonomiczno-finansowych jednostek gospodarczych i projektów przedsięwzięć inwestycyjnych, znajomość branży finansowej i oferowanych przez nią rozwiązań, umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, kreatywność i chęć do działania, nastawienie na cele, umiejętności analityczne podejście do zagadnienia z różnego punktu widzenia, szukanie różnych perspektyw, określanie kluczowych kwestii, priorytetów, umiejętności komunikacyjne (skuteczne słuchanie, mówienie, pisanie), umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, samodzielność i odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celu, prawo jazdy kat. B. Praca w Tarnowie od pon. - pt. w godz. 7.30-15.30. Wynagrodzenie od 5 200 zł brutto do uzgodnienia, może być osoba z orzeczeniem o st. niepełnosprawności. Kontakt: Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. Akcyjna, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, kontakt telefoniczny 14621 34 50, CV można składać osobiście do dn. 8.10.2024 (do godz. 14:00) w siedzibie TARR S.A. lub na adres e-mail: tarr@tarr.tarnow.pl
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnmego Spółka Akcyjna
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj