Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Obsługi Przedsiębiorców (o)

2024-09-24 - 2024-10-08


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów korzystających z pożyczek lub poręczeń, - realizacja zadań związanych z oceną wniosków pożyczkowych, w tym m.in.: * weryfikacja wiarygodności klienta w rejestrach gospodarczych, * przygotowanie umów pożyczki, umów zabezpieczeń oraz aneksów, * ocena przedsięwzięcia, które ma zostać sfinansowane z pożyczki, * analiza formalna i merytoryczna wniosków pożyczkowych, - współpraca przy organizacji i prowadzeniu przedsięwzięć dotyczących oferty pożyczkowej i poręczeniowej Funduszu, - nadzorowanie spłat zobowiązać pożyczkowych i poręczeniowych, - monitorowanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości związanej z udzielonymi pożyczkami, poręczeniami, - sporządzanie raportów działalności pożyczkowej i poręczeniowej, - inne prace administracyjne.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.10.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy: co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość dokumentów finansowych podmiotów gospodarczych doświadczenie w zakresie analizy wniosków kredytowych klientów biznesowych, doświadczenie w ocenach ekonomiczno-finansowych jednostek gospodarczych i projektów przedsięwzięć inwestycyjnych, znajomość branży finansowej i oferowanych przez nią rozwiązań, umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, kreatywność i chęć do działania, nastawienie na cele, umiejętności analityczne podejście do zagadnienia z różnego punktu widzenia, szukanie różnych perspektyw, określanie kluczowych kwestii, priorytetów, umiejętności komunikacyjne (skuteczne słuchanie, mówienie, pisanie), umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, samodzielność i odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celu, prawo jazdy kat. B. Praca w Tarnowie od pon. - pt. w godz. 7.30-15.30. Wynagrodzenie od 5 200 zł brutto do uzgodnienia, może być osoba z orzeczeniem o st. niepełnosprawności. Kontakt: Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. Akcyjna, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, kontakt telefoniczny 14621 34 50, CV można składać osobiście do dn. 8.10.2024 (do godz. 14:00) w siedzibie TARR S.A. lub na adres e-mail: tarr@tarr.tarnow.pl
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnmego Spółka Akcyjna
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
24.09.2024
Data aktualizacji:
24.09.2024
Data ważności:
08.10.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail tarr@tarr.tarnow.pl

Informacje o cookies