Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Szeligowska 59/104, 01-320 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie dokumentacji biura w formie elektronicznej i papierowej;
2. Sporządzanie pism i korespondencji biurowej;
3. Obsługa urządzeń biurowych;
4. Załatwianie spraw w urzędach i instytucjach;
5. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura spółki;
6. Współpraca z działem księgowości, sprzedaży i logistyki; Wsparcie dla pozostałych pracowników firmy;
7. Wprowadzanie i weryfikacja informacji w bazie danych - praca w systemie CRM, ERP;
8. Utrzymywanie współpracy z producentami i dostawcami produktów;
9. Kontakt z istniejącymi klientami drogą mailową oraz telefoniczną;
10. Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych;
11. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i marki.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2024
Data zakończenia pracy:
31.05.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa urządzeń biurowych, Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie wsparcia pracy biura; dobra znajomość pakietu Office i biegła obsługa komputera; umiejętność efektywnej pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów; dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność; rzetelność i komunikatywność; zaangażowanie w wykonywane obowiązki; mile widziana znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie dokumentacji biura w formie elektronicznej i papierowej;
2. Sporządzanie pism i korespondencji biurowej;
3. Obsługa urządzeń biurowych;
4. Załatwianie spraw w urzędach i instytucjach;
5. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura spółki;
6. Współpraca z działem księgowości, sprzedaży i logistyki; Wsparcie dla pozostałych pracowników firmy;
7. Wprowadzanie i weryfikacja informacji w bazie danych - praca w systemie CRM, ERP;
8. Utrzymywanie współpracy z producentami i dostawcami produktów;
9. Kontakt z istniejącymi klientami drogą mailową oraz telefoniczną;
10. Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych;
11. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i marki.
Praca na cały lub 1/2 etatu w godz.: 8:00-18:00.
[Zgłoszenia: e-mail: i.padiasek@ipinteriors.pl]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
IP INTERIORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Szeligowska 59/104, 01-320 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
