Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Ekspert (0,5 Etatu)

2023-09-12 - 2023-10-09


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- oporządzanie, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej prowadzonych prac remontowych i naprawczych przez zespoły wydziału; - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji technicznej i projektowej dla potrzeb prowadzonych robót, - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji kolaudacyjnej dla realizowanych zadań, - weryfikowanie zużycia materiałowego przez poszczególne zespoły; - ewidencjonowanie zleceń na realizację robót oraz usuwanie awarii przez zespoły remontowe wydziału; - ewidencjonowanie Decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego MSW oraz realizowanych zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów Komendy Stołecznej Policji i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na jej obszarze, a także przygotowywanie stosownych informacji/odpowiedzi w tym zakresie. - monitorowanie stanu realizacji prac konserwacyjno - remontowych realizowanych przez poszczególne zespoły Sekcji I; - sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących stanu realizacji prac przez poszczególne zespoły; - codzienne ewidencjonowanie stanu osobowego na poszczególnych obiektach; - ewidencja zleceń, obsługa w zakresie drobnych remontów i usuwania awarii w budynkach zbiorowego zakwaterowania przez zespoły remontowe Sekcji I; - prowadzenie ewidencji zleceń i korespondencji w sprawie ustawiania i demontażu policyjnych płotów zaporowych dla obsługi imprez masowych i zgromadzeń publicznych; - koordynowanie międzybranżowe przy wynajmie sprzętu, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów przez poszczególne branże; - przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; - sporządzanie projektów pism do poszczególnych użytkowników obiektów, jeżeli jest to wymagane, dotyczących prac remontowo-konserwacyjnych; - niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; - uczestniczenie w pracach zespołów lub komisjach powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów; - przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; - archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; - samodzielne zapoznawanie się z nowo publikowanymi przepisami prawnymi, ich stosowanie i przestrzeganie; - niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; - udział w szkoleniach organizowanych w Wydziale i poza Wydziałem.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
0
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20.00
Data rozpoczęcia:
15.12.2023
Data zakończenia pracy:
14.12.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 1 967,26 PLN
System wynagradzania:
Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa komputera, Prawo budowlane
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, dobra organizacja pracy własnej, dokładność, sumienność, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, dobra znajomość języka polskiego, pożądane doświadczenie na podobnym stanowisku. Obowiązki: - oporządzanie, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej prowadzonych prac remontowych i naprawczych przez zespoły wydziału; - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji technicznej i projektowej dla potrzeb prowadzonych robót, - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji kolaudacyjnej dla realizowanych zadań, - weryfikowanie zużycia materiałowego przez poszczególne zespoły; - ewidencjonowanie zleceń na realizację robót oraz usuwanie awarii przez zespoły remontowe wydziału; - ewidencjonowanie Decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego MSW oraz realizowanych zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów Komendy Stołecznej Policji i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na jej obszarze, a także przygotowywanie stosownych informacji/odpowiedzi w tym zakresie. - monitorowanie stanu realizacji prac konserwacyjno - remontowych realizowanych przez poszczególne zespoły Sekcji I; - sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących stanu realizacji prac przez poszczególne zespoły; - codzienne ewidencjonowanie stanu osobowego na poszczególnych obiektach; - ewidencja zleceń, obsługa w zakresie drobnych remontów i usuwania awarii w budynkach zbiorowego zakwaterowania przez zespoły remontowe Sekcji I; - prowadzenie ewidencji zleceń i korespondencji w sprawie ustawiania i demontażu policyjnych płotów zaporowych dla obsługi imprez masowych i zgromadzeń publicznych; - koordynowanie międzybranżowe przy wynajmie sprzętu, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów przez poszczególne branże; - przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; - sporządzanie projektów pism do poszczególnych użytkowników obiektów, jeżeli jest to wymagane, dotyczących prac remontowo-konserwacyjnych; - niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; - uczestniczenie w pracach zespołów lub komisjach powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów; - przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; - archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; - samodzielne zapoznawanie się z nowo publikowanymi przepisami prawnymi, ich stosowanie i przestrzeganie; - niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; - udział w szkoleniach organizowanych w Wydziale i poza Wydziałem. Pełna treść oferty pracy: http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/41803,Ogloszenia-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-ekspert-w-Wyd.html [Zgłoszenia: mariola.radecka@ksp.policja.gov.pl, 47 72 338 34, osobiście]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Komenda Stołeczna Policji
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/41803,Ogloszenia-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-ekspert-w-Wyd.html
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
12.09.2023
Data aktualizacji:
12.09.2023
Data ważności:
09.10.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail mariola.radecka@ksp.policja.gov.pl

Informacje o cookies