Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- dokonuje analiz oraz sporządza informacje w celu opracowywania koncepcji i planów w zakresie cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, jak również na potrzeby wypracowywania kierunkowych decyzji odnośnie polityki państwa w dziedzinie budownictwa,
- bierze udział w przygotowaniu dokumentów, w tym z zakresu zamówień publicznych, dotyczących cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa i wdrażania e-usług,
- prowadzi sprawy dotyczące współpracy i wsparcia interesariuszy i partnerów procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa,
- bierze udział w prowadzeniu działań na rzecz zapewnienia ciągłej integracji wdrożonych e-usług z systemami obsługującymi inne pokrewne obszary na poziomie administracji rządowej oraz samorządowej,
- monitoruje i analizuje funkcjonowanie wdrożonych usług pod kątem potrzeby wprowadzania zmian,
- opracowuje raporty i sprawozdania z realizacji zadań związanych z procesem cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa oraz bierze udział w opracowywaniu innych dokumentów o charakterze planistyczno-sprawozdawczym.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.01.2024
Data zakończenia pracy:
31.12.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 5 476 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania (niezbędne):
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat w budownictwie lub przy realizacji zadań z zakresu informatyzacji lub zamówień publicznych,
- poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
- znajomość przepisów: dotyczących podstaw ustrojowych państwa oraz funkcjonowania administracji państwowej (m.in. Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów), ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- kreatywność,
- umiejętność organizacji pracy,
- odporność na stres,
- komunikatywność,
- kultura osobista,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów
- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- doświadczenie zawodowe w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego, prawa budowlanego lub kontroli w administracji publicznej, średnie techniczne z zakresu budownictwa
- doświadczenie zawodowe w zakresie problematyki wyrobów budowlanych lub prawa budowlanego
- uprawnienia budowlane
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- dokonuje analiz oraz sporządza informacje w celu opracowywania koncepcji i planów w zakresie cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, jak również na potrzeby wypracowywania kierunkowych decyzji odnośnie polityki państwa w dziedzinie budownictwa,
- bierze udział w przygotowaniu dokumentów, w tym z zakresu zamówień publicznych, dotyczących cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa i wdrażania e-usług,
- prowadzi sprawy dotyczące współpracy i wsparcia interesariuszy i partnerów procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa,
- bierze udział w prowadzeniu działań na rzecz zapewnienia ciągłej integracji wdrożonych e-usług z systemami obsługującymi inne pokrewne obszary na poziomie administracji rządowej oraz samorządowej,
- monitoruje i analizuje funkcjonowanie wdrożonych usług pod kątem potrzeby wprowadzania zmian,
- opracowuje raporty i sprawozdania z realizacji zadań związanych z procesem cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa oraz bierze udział w opracowywaniu innych dokumentów o charakterze planistyczno-sprawozdawczym.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka).
Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami.
Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Zachęcamy do składania aplikacji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia, muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów lub podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym. W przypadku dokumentów wysłanych w formie skanów kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat/kandydatka, która nie spełni tego warunku nie będzie dopuszczona do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
[Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15 pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowy na adres: nabory@gunb.gov.pl]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdują się na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj