Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Głównego Specjalisty Ds. Rozwoju Usług Cyfrowych W Budownictwie - Ogłoszenie Nr 130282.

2023-11-18 - 2023-12-04


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
OSOBA NA TYM STANOWISKU: - dokonuje analiz oraz sporządza informacje w celu opracowywania koncepcji i planów w zakresie cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, jak również na potrzeby wypracowywania kierunkowych decyzji odnośnie polityki państwa w dziedzinie budownictwa, - bierze udział w przygotowaniu dokumentów, w tym z zakresu zamówień publicznych, dotyczących cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa i wdrażania e-usług, - prowadzi sprawy dotyczące współpracy i wsparcia interesariuszy i partnerów procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, - bierze udział w prowadzeniu działań na rzecz zapewnienia ciągłej integracji wdrożonych e-usług z systemami obsługującymi inne pokrewne obszary na poziomie administracji rządowej oraz samorządowej, - monitoruje i analizuje funkcjonowanie wdrożonych usług pod kątem potrzeby wprowadzania zmian, - opracowuje raporty i sprawozdania z realizacji zadań związanych z procesem cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa oraz bierze udział w opracowywaniu innych dokumentów o charakterze planistyczno-sprawozdawczym.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.01.2024
Data zakończenia pracy:
31.12.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 5 476 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania (niezbędne): - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat w budownictwie lub przy realizacji zadań z zakresu informatyzacji lub zamówień publicznych, - poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, - znajomość przepisów: dotyczących podstaw ustrojowych państwa oraz funkcjonowania administracji państwowej (m.in. Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów), ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy Prawo zamówień publicznych, - umiejętność obsługi komputera, - umiejętność analitycznego myślenia, - kreatywność, - umiejętność organizacji pracy, - odporność na stres, - komunikatywność, - kultura osobista, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - doświadczenie zawodowe w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe) - wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego, prawa budowlanego lub kontroli w administracji publicznej, średnie techniczne z zakresu budownictwa - doświadczenie zawodowe w zakresie problematyki wyrobów budowlanych lub prawa budowlanego - uprawnienia budowlane - prawo jazdy kategorii B - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym OSOBA NA TYM STANOWISKU: - dokonuje analiz oraz sporządza informacje w celu opracowywania koncepcji i planów w zakresie cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, jak również na potrzeby wypracowywania kierunkowych decyzji odnośnie polityki państwa w dziedzinie budownictwa, - bierze udział w przygotowaniu dokumentów, w tym z zakresu zamówień publicznych, dotyczących cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa i wdrażania e-usług, - prowadzi sprawy dotyczące współpracy i wsparcia interesariuszy i partnerów procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, - bierze udział w prowadzeniu działań na rzecz zapewnienia ciągłej integracji wdrożonych e-usług z systemami obsługującymi inne pokrewne obszary na poziomie administracji rządowej oraz samorządowej, - monitoruje i analizuje funkcjonowanie wdrożonych usług pod kątem potrzeby wprowadzania zmian, - opracowuje raporty i sprawozdania z realizacji zadań związanych z procesem cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa oraz bierze udział w opracowywaniu innych dokumentów o charakterze planistyczno-sprawozdawczym. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Zachęcamy do składania aplikacji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia, muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów lub podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym. W przypadku dokumentów wysłanych w formie skanów kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat/kandydatka, która nie spełni tego warunku nie będzie dopuszczona do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. [Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15 pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowy na adres: nabory@gunb.gov.pl]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdują się na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
17.11.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
04.12.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail nabory@gunb.gov.pl

Informacje o cookies