Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Główny Specjalista Do Spraw Administracyjno-gospodarczych

2023-10-24 - 2023-11-08


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Nadzór nad majątkiem, w tym prawidłową eksploatacją i zabezpieczeniem pomieszczeń oraz organizacja i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku oraz środków trwałych w ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej zgodnie z przyjętymi procedurami. Obsługa programu Vulcan w zakresie gospodarki magazynowej, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia; Prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury; Opracowanie rocznego planu zakupów, dostaw i usług; Organizowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych, współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisantami Centrum; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych; Zapewnienie ciągłości działania sieci telekomunikacyjnej oraz informatycznej; Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia; Opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych; Przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych; Prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
23.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa komputera, Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Inne wymagania:
Wymagania: 1. Obywatelstwo polskie. O stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.). 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Umiejętność biegłej obsługi komputera. 6. Wykształcenie wyższe I stopnia 7. Doświadczenie zawodowe- minimum 4 lata 8. Wymagane kompetencje: identyfikacja z jednostką, komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej V. Wymagania dodatkowe: 1. Dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel; 2. Znajomość programu Vulcan; 3. Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjno-gospodarczych; 4. Doświadczenie w pracy na stanowiskach ds. zamówień publicznych 5. Odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole; 6. Mile widziane: doświadczenie w samorządowych jednostkach organizacyjnych; znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, 6. Ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych OBOWIĄZKI: Nadzór nad majątkiem, w tym prawidłową eksploatacją i zabezpieczeniem pomieszczeń oraz organizacja i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku oraz środków trwałych w ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej zgodnie z przyjętymi procedurami. Obsługa programu Vulcan w zakresie gospodarki magazynowej, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia; Prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury; Opracowanie rocznego planu zakupów, dostaw i usług; Organizowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych, współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisantami Centrum; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych; Zapewnienie ciągłości działania sieci telekomunikacyjnej oraz informatycznej; Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia; Opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych; Przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych; Prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych. [PEŁNA TREŚĆ OFERTY: https://bip.cam.waw.pl/praca/glowny-specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych/]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Program Vulcan
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
https://bip.cam.waw.pl/praca/glowny-specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - https://bip.cam.waw.pl/praca/glowny-specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych/
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
24.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
08.11.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail magdalena.nowicka@camnowolipie.pl

Informacje o cookies