Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Nadzór nad majątkiem, w tym prawidłową eksploatacją i zabezpieczeniem pomieszczeń oraz organizacja i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku oraz środków trwałych w ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej zgodnie z przyjętymi procedurami.
Obsługa programu Vulcan w zakresie gospodarki magazynowej, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia; Prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury; Opracowanie rocznego planu zakupów, dostaw i usług; Organizowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych, współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisantami Centrum; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych; Zapewnienie ciągłości działania sieci telekomunikacyjnej oraz informatycznej; Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia; Opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych; Przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych; Prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
23.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa komputera, Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Inne wymagania:
Wymagania:
1. Obywatelstwo polskie. O stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.).
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Umiejętność biegłej obsługi komputera.
6. Wykształcenie wyższe I stopnia
7. Doświadczenie zawodowe- minimum 4 lata
8. Wymagane kompetencje: identyfikacja z jednostką, komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej
V. Wymagania dodatkowe:
1. Dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel;
2. Znajomość programu Vulcan;
3. Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjno-gospodarczych;
4. Doświadczenie w pracy na stanowiskach ds. zamówień publicznych
5. Odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole;
6. Mile widziane: doświadczenie w samorządowych jednostkach organizacyjnych; znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
6. Ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
OBOWIĄZKI: Nadzór nad majątkiem, w tym prawidłową eksploatacją i zabezpieczeniem pomieszczeń oraz organizacja i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku oraz środków trwałych w ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej zgodnie z przyjętymi procedurami. Obsługa programu Vulcan w zakresie gospodarki magazynowej, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia; Prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury; Opracowanie rocznego planu zakupów, dostaw i usług; Organizowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych, współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisantami Centrum; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych; Zapewnienie ciągłości działania sieci telekomunikacyjnej oraz informatycznej; Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia; Opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych; Przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych; Prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych.
[PEŁNA TREŚĆ OFERTY: https://bip.cam.waw.pl/praca/glowny-specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych/]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Program Vulcan
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
https://bip.cam.waw.pl/praca/glowny-specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - https://bip.cam.waw.pl/praca/glowny-specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych/
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
