Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- Reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa. Udział w zebraniach właścicieli lokali.
- Sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych.
- Bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności.
- Sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty.
- Wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa.
- Analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta.
- Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem.
- Podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych.
- Kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości.
- Analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych.
- Współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji.
- Analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości.
- W miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe.
- Kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości.
- Podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego, o takich przypadkach.
- Analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów.
- Wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw.
- Przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych.
- Przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów.
- Aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych.
- Przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności.
- Współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.05.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, techniczne
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022r., poz. 530);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie średnie;
- staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o gospodarce nieruchomościami;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie w pracy w administracji;
- wykształcenie wyższe;
- uczciwość, sumienność;
- terminowość wykonywanej pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji;
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 16.04.2024 r., w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
02-660 Warszawa ul. Irysowa 19
z dopiskiem:
Dział Kadr i Płac Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych nr ref. 111/DOM2/24
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 30.04.2024 r. do godz. 15.00
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się na stronie:
https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj