Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- koordynowanie prac podinspektorów, inspektorów, administratorów ds. budynków mieszkalnych;
- prowadzenie i nadzorowanie niezbędnych rejestrów w pionie eksploatacyjnym z jednoczesnym ich comiesięcznym przekazywaniem do innych działów ZGN (m.in. rejestry: pustostanów, pomieszczeń tymczasowych, lokali z najmem socjalnym, czasowych zgód na zamieszkiwanie, lokali w dyspozycji, Poznaj Swojego Najemcę);
- zawiadamianie najemców z najem socjalnym o zbliżającym się terminie zakończenia umowy;
- bieżące prowadzenie oraz uzgadnianie zasobów mieszkaniowych;
- weryfikacja zgodności zasobów z bazą SEiZBiL;
- sporządzenie zbiorczych wykazów i sprawozdań;
- współpraca i nadzór nad Firmami wykonującymi usługi tj. sprzątanie terenów, opróżnianie pustostanów oraz zabiegi dezynsekcji itp.;
- nadzorowanie prawidłowości wystawionych faktur przez ww. Firmy;
- współpraca z Firmami odpowiedzialnymi za dostawę mediów do lokali m.st. Warszawy (pustostany) tj. gaz i prąd;
- nadzorowanie, weryfikacja i rozliczanie faktur za energię elektryczną w pomieszczeniach tymczasowych oraz wskazanych lokalach z najem socjalnym;
- w razie konieczności uczestniczenie w wywiadach dla WZL, wizjach w lokalu oraz programie Poznaj Swojego Najemcę
- ścisła współpraca z księgową kosztową i czynszową;
- współpraca z Zarządcami Nieruchomości.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
27.09.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, inne
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r, poz.530),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- wykształcenie średnie;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa Kodeks cywilny, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o ochronie danych osobowych;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird;
- staż pracy minimum 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem
Zakres obowiązków:
- koordynowanie prac podinspektorów, inspektorów, administratorów ds. budynków mieszkalnych;
- prowadzenie i nadzorowanie niezbędnych rejestrów w pionie eksploatacyjnym z jednoczesnym ich comiesięcznym przekazywaniem do innych działów ZGN (m.in. rejestry: pustostanów, pomieszczeń tymczasowych, lokali z najmem socjalnym, czasowych zgód na zamieszkiwanie, lokali w dyspozycji, Poznaj Swojego Najemcę);
- zawiadamianie najemców z najem socjalnym o zbliżającym się terminie zakończenia umowy;
- bieżące prowadzenie oraz uzgadnianie zasobów mieszkaniowych;
- weryfikacja zgodności zasobów z bazą SEiZBiL;
- sporządzenie zbiorczych wykazów i sprawozdań;
- współpraca i nadzór nad Firmami wykonującymi usługi tj. sprzątanie terenów, opróżnianie pustostanów oraz zabiegi dezynsekcji itp.;
- nadzorowanie prawidłowości wystawionych faktur przez ww. Firmy;
- współpraca z Firmami odpowiedzialnymi za dostawę mediów do lokali m.st. Warszawy (pustostany) tj. gaz i prąd;
- nadzorowanie, weryfikacja i rozliczanie faktur za energię elektryczną w pomieszczeniach tymczasowych oraz wskazanych lokalach z najem socjalnym;
- w razie konieczności uczestniczenie w wywiadach dla WZL, wizjach w lokalu oraz programie Poznaj Swojego Najemcę
- ścisła współpraca z księgową kosztową i czynszową;
- współpraca z Zarządcami Nieruchomości.
Praca w godz. 7-15.
Szczegóły zgłoszenia: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
[Kontakt: osobiście lub tel. 22 549-37-56/16 w godzinach: 07:00-15:00]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), inne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy, Godziny : 7-15
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj