Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Inspektor (nr Ref. 269/dom9/24)

2024-09-09 - 2024-09-23


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi: - sporządzanie porozumień dotyczących wspólnych mediów, zużycia energii elektrycznej (parkingi, oświetlenia terenów), - rozliczanie faktur firm sprzątających, faktur kontrahentów świadczących usługi w zakresie dostawy mediów (energia elektryczna, obciążenia za zużycie), - prowadzenie analizy poniesionych kosztów za media. W przypadku ich przekroczenia sprawdzenie przyczyny, informowanie przełożonych, - przy współudziale administratorów i działu Księgowości dokonywanie zmiany opłat za świadczenia, - przekazywanie do ZGN Mokotów sprawozdań dotyczących zasobów mieszkaniowych, pustostanów (rejestrowanie skierowań i umów najmu ), lokali bez tytułu, pomieszczeń tymczasowych, lokali z najmem socjalnym, lokali dyspozycyjnych, lokali oświaty, lokali przeglądanych w ramach programu Poznaj swojego najemcę, eksmisji, - bieżące prowadzenie i uzgadnianie z ZGN Mokotów zasobów mieszkaniowych i wyposażenia lokali, - prowadzenie rejestru pustostanów, lokali bez tytułu, pomieszczeń tymczasowych, lokali z najmem socjalnym, lokali dyspozycyjnych, lokali oświaty, rejestr dzierżaw, liczników elektrycznych, altan śmietnikowych, lokali wyłączonych z eksploatacji oraz nieruchomości przejętych i zwróconych. Ponadto prowadzenie rejestru zaangażowani i korekty zaangażowani, - współpraca z kontrahentami świadczącymi usługi, firmą sprzątającą, gazownią, firmą wywożącą śmieci, Stoen operator, Eon (korekty zużycia i rozliczeń), - przy współudziale administratorów wystawianie aneksów firmie sprzątającej za sprzątanie posesji, zmian częstotliwości sprzątania, zmiany powierzchni sprzątania w przypadku dzierżaw, zbycia nieruchomości, - przekazywanie do Działu Finansowego ZGN Mokotów zestawień faktur za energię elektryczną, gaz, obciążeń najemców za zużycie energii elektrycznej, rozliczeń energii elektrycznej parkingów, oświetlenia klatek schodowych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
09.09.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 6 900 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022r., poz. 530), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - staż pracy: minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy: 1 rok - w przypadku osób z wyższym wykształceniem, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa o własności lokali, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook. Wymagania pożądane: - praca w administracji, - wykształcenie wyższe, - uczciwość, sumienność, - terminowość wykonywanej pracy. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 09.09.2024 r. do dnia 23.09.2024 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor, nr ref. 269/DOM9/24". Pełna treść ogłoszenia nr 269/DOM9/24 znajduje się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Więcej informacji o ofercie: nr ref. 269/DOM9/24 znajdują się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:00-15:00
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
09.09.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
23.09.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies