Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Wąwolnicka, 04-023 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie kontroli wspólnot mieszkaniowych ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji finansowej i sprawozdawczej,
2. wykonywanie analiz finansowo- księgowych w odniesieniu do wspólnot mieszkaniowych
3. prowadzenie obowiązującej dokumentacji i ewidencji wspólnot mieszkaniowych,
4. opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych pod względem formalno-prawnym, formułowanie rekomendacji sposobu głosowania w aspekcie księgowo-finansowym
5. ścisła współpraca z pełnomocnikami w zakresie prawidłowości i kontroli rozliczeń we wspólnotach mieszkaniowych
6. rozpatrywanie skarg i wniosków, udzielanie odpowiedzi na zapytania i pisma interesantów,
7. bieżący kontakt z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.01.2024
Data zakończenia pracy:
30.06.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. wykształcenie wyższe i minimum roczny staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1. znajomość ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, wiedza specjalistyczna z zakresu finansów publicznych, przepisów i zasad księgowania,
2. etyczna postawa i godna reprezentacja m.st. Warszawy w działaniach podejmowanych przez ZGN,
3. u)umiejętności: analitycznego myślenia, organizowania pracy, współpracy w zespole, terminowość, rzetelność,
4. biegła znajomość pakietu MS Office, obsługa programów informatycznych,
5. dodatkowym atutem będzie staż pracy na podobnym stanowisku. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU :
1. prowadzenie kontroli wspólnot mieszkaniowych ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji finansowej i sprawozdawczej,
2. wykonywanie analiz finansowo- księgowych w odniesieniu do wspólnot mieszkaniowych
3. prowadzenie obowiązującej dokumentacji i ewidencji wspólnot mieszkaniowych,
4. opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych pod względem formalno-prawnym, formułowanie rekomendacji sposobu głosowania w aspekcie księgowo-finansowym
5. ścisła współpraca z pełnomocnikami w zakresie prawidłowości i kontroli rozliczeń we wspólnotach mieszkaniowych
6. rozpatrywanie skarg i wniosków, udzielanie odpowiedzi na zapytania i pisma interesantów,
7. bieżący kontakt z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
1)praca biurowa przy monitorze ekranowym,
2) praca w terenie.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz odręcznie podpisany list motywacyjny,
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3) kopie świadectw pracy, bądź zaświadczeń pracodawcy dokumentujących wymagany staż pracy,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymaganych kwalifikacji i uprawnień,
5) odręcznie podpisane oświadczenie:
a) o posiadanym obywatelstwie,
b)o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko.
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI:
Test i rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie wiedzy w zakresie przepisów prawa dotyczących działania jednostki oraz wiedzy merytorycznej.
SPOSÓB APLIKOWANIA Osoby zainteresowane są proszone o przesyłanie wymaganych dokumentów do 24 listopada 2023 r. za pośrednictwem poczty lub składanie w zamkniętej kopercie w pok. nr 1 z dopiskiem: REKRUTACJA 52 na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy, 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do 24 listopada 2023r. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Walewska 4, 04-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz odręcznie podpisany list motywacyjny,
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3) kopie świadectw pracy, bądź zaświadczeń pracodawcy dokumentujących wymagany staż pracy,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymaganych kwalifikacji i uprawnień,
5) odręcznie podpisane oświadczenie:
a) o posiadanym obywatelstwie,
b)o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na ww. stanowisko.
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj