Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
-sporządzanie protokołów typowania robót remontowych, kosztorysów inwestorskich, szacowanie kosztów robót, wycena prac projektowych,
-ustalanie wspólnie z Administratorem potrzeb technicznych do wykonania w branży sanitarnej,
-przygotowanie kompletu dokumentów do wykonania remontów pustostanów,
-uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych wraz z spisywaniem protokołów z tych komisji, wpisywanie do rejestru i nadawanie biegu sprawie zgodnie z ustaleniami,
-uczestniczenie wraz z Administratorem w komisjach przejęcia od zdającego lub zasiedlenia lokalu i w sporządzaniu z tej czynności protokołu- zdawczo-odbiorczego,
-prowadzenie całości spraw związanych ze stwierdzonymi samowolami przebudowami lokali m.in. przygotowanie pisma do najemcy, kompletowanie dokumentów do przekazania do TP w celu zawarcia porozumienia,
-udzielanie terminowo odpowiedzi na skargi i wnioski oraz pisma dekretowane przez Kierownika,
-prowadzenie wszystkich obowiązujących na tym stanowisku rejestrów,
-wykonywanie zadań wynikających z wewnętrznych regulacji i zarządzeń,
-przygotowywanie zgłoszeń robót do właściwych urzędów m.in Delegatury Wydziału Architektury m.st. Warszawy, Konserwatora, itp.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
07.02.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
inspektor nadzoru budowlanego
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, budowlane
Znajomość języków:
Zawód:
Inspektor nadzoru budowlanego
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office, Zamówienia publiczne, Prawo budowlane
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
-obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r, poz.530),
-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-wykształcenie średnie techniczne,
-znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, Polskie Normy, Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zamianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny,
-bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird; znajomość programu do kosztorysowania NORMA,
-staż pracy minimum 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
-sporządzanie protokołów typowania robót remontowych, kosztorysów inwestorskich, szacowanie kosztów robót, wycena prac projektowych,
-ustalanie wspólnie z Administratorem potrzeb technicznych do wykonania w branży sanitarnej,
-przygotowanie kompletu dokumentów do wykonania remontów pustostanów,
-uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych wraz z spisywaniem protokołów z tych komisji, wpisywanie do rejestru i nadawanie biegu sprawie zgodnie z ustaleniami,
-uczestniczenie wraz z Administratorem w komisjach przejęcia od zdającego lub zasiedlenia lokalu i w sporządzaniu z tej czynności protokołu- zdawczo-odbiorczego,
-prowadzenie całości spraw związanych ze stwierdzonymi samowolami przebudowami lokali m.in. przygotowanie pisma do najemcy, kompletowanie dokumentów do przekazania do TP w celu zawarcia porozumienia,
-udzielanie terminowo odpowiedzi na skargi i wnioski oraz pisma dekretowane przez Kierownika,
-prowadzenie wszystkich obowiązujących na tym stanowisku rejestrów,
-wykonywanie zadań wynikających z wewnętrznych regulacji i zarządzeń,
-przygotowywanie zgłoszeń robót do właściwych urzędów m.in Delegatury Wydziału Architektury m.st. Warszawy, Konserwatora, itp.
Praca w godz. 7:00-15:00.
Pełną treść oferty, wymagane dokumenty, sposób rekrutacji można znaleźć na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Dostępne na stronie:
https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - kontakt telefoniczny: 22 549-37-16; 22 549-37-56 , Godziny : 7:00-15:00
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj