Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Inspektor W Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej W Wydziale Budownictwa I Gospodarowania Nieruchomościami (ogłoszenie Nr 128258)

2023-10-10 - 2023-10-20


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku: - prowadzi postępowania administracyjne w zakresie prawa do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych w stosunku do funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych; - przygotowuje projekty rozstrzygnięć w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych; - przyjmuje, rozpatruje wnioski z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy SG i dokonuje stosownych naliczeń; - przygotowuje dokumenty finansowe do realizacji wypłaty świadczeń przez komórkę finansową, wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego; - przygotowuje projekty pism, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw mieszkaniowych prowadzi, zakłada, na bieżąco uaktualnia teczki mieszkaniowe oraz przygotowuje dokumentację archiwalną i przekazuje ją do archiwum zakładowego; - przygotowuje dane do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
06.11.2023
Data zakończenia pracy:
05.11.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 3 942,81 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: średnie; - doświadczenie zawodowe - co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub pracy biurowej; - znajomość przepisów w zakresie postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego i umiejętność ich interpretacji; - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych; - komunikatywność, terminowość, umiejętność analitycznego myślenia i stosowania prawa w praktyce; - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - poosiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Dodatkowym atutem będzie: - wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe: ekonomiczne, administracyjne, prawnicze. Osoba na tym stanowisku: - prowadzi postępowania administracyjne w zakresie prawa do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych w stosunku do funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych; - przygotowuje projekty rozstrzygnięć w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych; - przyjmuje, rozpatruje wnioski z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy SG i dokonuje stosownych naliczeń; - przygotowuje dokumenty finansowe do realizacji wypłaty świadczeń przez komórkę finansową, wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego; - przygotowuje projekty pism, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw mieszkaniowych prowadzi, zakłada, na bieżąco uaktualnia teczki mieszkaniowe oraz przygotowuje dokumentację archiwalną i przekazuje ją do archiwum zakładowego; - przygotowuje dane do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych. Pełna oferta znajduje się na stronie internetowej::bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl (ogłoszenie nr 128258) [Kontakt: tel. 22 500 33 79]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Pełna oferta znajduje się na stronie internetowej::bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl (ogłoszenie nr 128258)
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
09.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
20.10.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies