Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi postępowania administracyjne w zakresie prawa do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych w stosunku do funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych;
- przygotowuje projekty rozstrzygnięć w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych;
- przyjmuje, rozpatruje wnioski z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy SG i dokonuje stosownych naliczeń;
- przygotowuje dokumenty finansowe do realizacji wypłaty świadczeń przez komórkę finansową, wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego;
- przygotowuje projekty pism, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw mieszkaniowych prowadzi, zakłada, na bieżąco uaktualnia teczki mieszkaniowe oraz przygotowuje dokumentację archiwalną i przekazuje ją do archiwum zakładowego;
- przygotowuje dane do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
06.11.2023
Data zakończenia pracy:
05.11.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 3 942,81 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania:
- wykształcenie: średnie;
- doświadczenie zawodowe - co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub pracy biurowej;
- znajomość przepisów w zakresie postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego i umiejętność ich interpretacji;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych;
- komunikatywność, terminowość, umiejętność analitycznego myślenia i stosowania prawa w praktyce;
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- poosiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Dodatkowym atutem będzie:
- wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe: ekonomiczne, administracyjne, prawnicze.
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi postępowania administracyjne w zakresie prawa do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych w stosunku do funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych;
- przygotowuje projekty rozstrzygnięć w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy SG oraz emerytów i rencistów policyjnych;
- przyjmuje, rozpatruje wnioski z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy SG i dokonuje stosownych naliczeń;
- przygotowuje dokumenty finansowe do realizacji wypłaty świadczeń przez komórkę finansową, wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego;
- przygotowuje projekty pism, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw mieszkaniowych prowadzi, zakłada, na bieżąco uaktualnia teczki mieszkaniowe oraz przygotowuje dokumentację archiwalną i przekazuje ją do archiwum zakładowego;
- przygotowuje dane do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych.
Pełna oferta znajduje się na stronie internetowej::bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl (ogłoszenie nr 128258)
[Kontakt: tel. 22 500 33 79]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Pełna oferta znajduje się na stronie internetowej::bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl (ogłoszenie nr 128258)
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
