Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Inspektor (373/dom4/24) K/m

2024-12-18 - 2025-01-02


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji skierowań dla lokali mieszkalnych oraz dokonywanie ich dalszego przetwarzania; - prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zaleceń konserwatora zabytków tj. MWKZ i BSKZ na wykonanie prac remontowych w obiektach i na terenie administrowanym przez ZGN Mokotów; - prowadzenie korespondencji z urzędami m.in.: WAiB, Urząd Dzielnicy Mokotów; - w razie potrzeby wykonywanie dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego obiektu lub lokalu; - przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów dotyczącą zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę lub wniosków o wydanie decyzji na budowę na terenie administrowanym przez DOM Wiśniową; - prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań zamówień publicznych, m. in.: przygotowywanie wniosków o wszczęcie działań zmierzających do udzielenia zamówienia publicznego; - prowadzenie rejestrów postępowań; kompletowanie dokumentacji branżowej do postępowań; dbanie o sprawny proces sprawdzania otrzymanych ofert od wykonawców; sporządzanie protokołów z postępowań; sporządzanie umów z wykonawcami; prowadzenie rejestru zawieranych umów; przygotowywanie zbiorczych zestawień zamówień publicznych; kontrolowanie i kwalifikowanie wartości zamówień; - w porozumieniu z kierownikiem przygotowywanie projektów pism i odpowiedzi dla WAiB, Nadzoru Budowlanego, firm wykonawczych, Sanepidu, Inspekcji Pracy, Straży Pożarnej i Straży Miejskiej oraz innych organów mających związek z zadaniami statutowymi ZGN Mokotów; - w razie potrzeby uczestniczenie w komisjach po awaryjnych i sporządzanie protokołów szkód; - w razie potrzeby przygotowywanie projektów opisów przedmiotów zamówień i projektów specjalizacji technicznej; - wykonywanie czynności z zakresu sprawozdawczości i prowadzenie rzeczowych zestawień rejestrów wg. bieżących potrzeb; - w razie potrzeby wprowadzanie wykonawcy na roboty. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo finansowej oraz jej zgodność z zawartymi umowami lub porozumieniami; - w uzgodnieniu z kierownikiem przygotowywanie odpowiedzi na pytania oferentów; - sprawdzanie i weryfikowanie otrzymanych ofert od wykonawców; sporządzanie protokołów z postępowań; przygotowywanie projektów umów i porozumień z wykonawcami lub najemcami; - przygotowywanie wraz z inspektorami zestawień obciążeń najemców i przekazywanie ich do księgowości w celu rozliczenia.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
20.01.2025
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Program Outlook (poczta elektroniczna), Pakiet MS Office, Obsługa komputera
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r, poz.1135); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Prawo Zamówień Publicznych, Prawo budowlane, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o ochronie danych osobowych - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 18.12.2024 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Inspektor nr ref. 373/DOM4/24 Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 02.01.2025 r. do godz. 15.00 Kontakt telefoniczny: 22 549-37-16, 22 549-37-56 ,w godzinach: 07:00 15:00
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 18.12.2024 r., w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Inspektor nr ref. 373/DOM4/24 Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 02.01.2025 r. do godz. 15.00, Godziny : 07:00 - 15:00
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
18.12.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
02.01.2025
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies