Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji skierowań dla lokali mieszkalnych oraz dokonywanie ich dalszego przetwarzania;
- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zaleceń konserwatora zabytków tj. MWKZ i BSKZ na wykonanie prac remontowych w obiektach i na terenie administrowanym przez ZGN Mokotów;
- prowadzenie korespondencji z urzędami m.in.: WAiB, Urząd Dzielnicy Mokotów;
- w razie potrzeby wykonywanie dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego obiektu lub lokalu;
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów dotyczącą zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę lub wniosków o wydanie decyzji na budowę na terenie administrowanym przez DOM Wiśniową;
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań zamówień publicznych, m. in.: przygotowywanie wniosków o wszczęcie działań zmierzających do udzielenia zamówienia publicznego;
- prowadzenie rejestrów postępowań; kompletowanie dokumentacji branżowej do postępowań; dbanie o sprawny proces sprawdzania otrzymanych ofert od wykonawców; sporządzanie protokołów z postępowań; sporządzanie umów z wykonawcami; prowadzenie rejestru zawieranych umów; przygotowywanie zbiorczych zestawień zamówień publicznych; kontrolowanie i kwalifikowanie wartości zamówień;
- w porozumieniu z kierownikiem przygotowywanie projektów pism i odpowiedzi dla WAiB, Nadzoru Budowlanego, firm wykonawczych, Sanepidu, Inspekcji Pracy, Straży Pożarnej i Straży Miejskiej oraz innych organów mających związek z zadaniami statutowymi ZGN Mokotów;
- w razie potrzeby uczestniczenie w komisjach po awaryjnych i sporządzanie protokołów szkód;
- w razie potrzeby przygotowywanie projektów opisów przedmiotów zamówień i projektów specjalizacji technicznej;
- wykonywanie czynności z zakresu sprawozdawczości i prowadzenie rzeczowych zestawień rejestrów wg. bieżących potrzeb;
- w razie potrzeby wprowadzanie wykonawcy na roboty. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo finansowej oraz jej zgodność z zawartymi umowami lub porozumieniami;
- w uzgodnieniu z kierownikiem przygotowywanie odpowiedzi na pytania oferentów;
- sprawdzanie i weryfikowanie otrzymanych ofert od wykonawców; sporządzanie protokołów z postępowań; przygotowywanie projektów umów i porozumień z wykonawcami lub najemcami;
- przygotowywanie wraz z inspektorami zestawień obciążeń najemców i przekazywanie ich do księgowości w celu rozliczenia.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
20.01.2025
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Program Outlook (poczta elektroniczna), Pakiet MS Office, Obsługa komputera
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r, poz.1135);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie średnie;
- staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Prawo Zamówień Publicznych, Prawo budowlane, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o ochronie danych osobowych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 18.12.2024 r., w zamkniętej kopercie pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
02-660 Warszawa ul. Irysowa 19
z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Inspektor nr ref. 373/DOM4/24
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres
w terminie do dnia 02.01.2025 r. do godz. 15.00
Kontakt telefoniczny: 22 549-37-16, 22 549-37-56 ,w godzinach: 07:00 15:00
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 18.12.2024 r., w zamkniętej kopercie pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
02-660 Warszawa ul. Irysowa 19
z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Inspektor nr ref. 373/DOM4/24
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres
w terminie do dnia 02.01.2025 r. do godz. 15.00, Godziny : 07:00 - 15:00
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj