Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Kierownik Działu Administracyjno-gospodarczego K/m

2024-11-07 - 2024-12-07


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Osiecka 28/32, 04-173 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników, stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnianie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem. 2. Pełnienie nadzoru nad podległym personelem, w tym opracowywanie harmonogramów pracy i harmonogramów urlopów. 3. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie i ochrona mienia szkolnego. 4. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, klucze od wyjść ewakuacyjnych. 5. Dbanie o czystość gmachu oraz przynależnego terenu, zapewnienie opieki nad zielenią szkolną. 6. Sporządzanie sprawozdań dotyczących budynku, środków trwałych i wyposażenia. 7. Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej. 8. Prowadzenie książki obiektu. 9. Prowadzenie magazynu środków czystości. 10. Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych remontowe, zakupy inwestycyjne i usługi. 11. Prowadzenie prac remontowych i naprawczych w szkole. 12. Realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia szkoły. 13. Potwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków za media i za dokonywane dla szkoły zakupy. 14. Współdziałanie z dyrektorem w zakresie prowadzenia przez szkołę działalności gospodarczej (sporządzanie umów najmu, dzierżawy, porozumień, wystawianie rachunków). 15. Wykonywanie prac doraźnych zleconych przez dyrekcję, wynikających z potrzeb szkoły. Informacje o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy związane z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko biurowe wyposażone w komputer, telefon, skaner, kopiarkę, niszczarkę, praca w równoważnym systemie czasu pracy.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
06.12.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
pomaturalne/policealne
Znajomość języków:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Zawód:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 6)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pomocniczym, - wykształcenie co najmniej średnie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 6 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2 letni staż pracy, - osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia - wykształcenie: pomaturalne/policealne, - znajomość zamówień publicznych, - biegła znajomość j. polskiego, - podstawowa znajomość j. angielskiego. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - znajomość przepisów o zamówieniach publicznych, prawa budowlanego i kodeksu pracy, - zdolność dysponowania finansami publicznymi, - biegła obsługa komputera (znajomość programów Microsoft Excel, Word, poczty elektronicznej), - pożądana znajomość obsługi programu Inwentarz Optivum firmy Vulcan, - umiejętność kierowania zespołem i organizowania pracy podległych pracowników, - dyspozycyjność, - komunikatywność, - skrupulatność, - dokładność, - odpowiedzialność za terminowe realizacje zadań i umiejętność pracy pod presją czasu, - bardzo dobre zdolności organizacyjne, - prawo jazdy kategorii B. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) informacje, o których mowa w art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę, urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji, email), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 3) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, 4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, 5) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę, proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę przez okres najbliższych 6 miesięcy, 6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 7) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji przed nawiązaniem stosunku pracy jest zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, opłata związana z wydaniem zaświadczenia obciąża osobę ubiegającą się o zatrudnienie. [ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnych kategorii). *-Należy zaznaczyć krzyżykiem właściwe pole wyboru. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Miejsce pracy: ul. Osiecka 28/32. Godziny pracy: 7.30-15.30. Do wynagrodzenia dodatkowo: premia 20% Kontakt: tel.: 669 990 523, e-mail: J.Rusin@eduwarszawa.pl
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa Nr 163 im. Batalionu "Zośka"
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osiecka 28/32, 04-173 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
07.11.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
07.12.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail J.Rusin@eduwarszawa.pl

Informacje o cookies