Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Kierownik Wydziału Uposażeń I Płac K/m

2024-09-26 - 2024-10-25


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Chruściela 103, 00-910 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- naliczanie wynagrodzeń i pozostałych świadczeń pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawnej oraz cudzoziemców, - sporządzanie list płac i pozostałych należności, - weryfikacja prawidłowości naliczeń na listach, - realizacja potrąceń, m.in. zajęć komorniczych i administracyjnych, rat pożyczek KZP, rat pożyczek ZFŚS, składek PPK, składek ubezpieczenia grupowego itp., - sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11, - sporządzanie informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osoby fizyczne niemające w Polsce miejsca zamieszkania IFT-1/IFT-1R, - komunikacja z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, Urząd Skarbowy, PFRON, komornicy i inni, - udzielanie odpowiedzi na pytania pracowników z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz wyjaśnianie sposobu naliczeń ich wynagrodzeń, - sporządzanie analiz, zestawień i raportów z zakresu administracji płacowej.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
25.09.2024
Data zakończenia pracy:
31.12.2026
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik obsługi płacowej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, płace, średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik obsługi płacowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Program Płatnik, Pakiet MS Office, Program Excel
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Praca w godzinach: 7:30-15:30, Wymagania: - wykształcenie wyższe z co najmniej 3 letnim stażem pracy lub średnie z co najmniej 8 letnim stażem pracy, - doświadczenie zawodowe - co najmniej trzyletnie na samodzielnym stanowisku związanym z płacami, - doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń w instytucji zatrudniającej powyżej 500 osób, - praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, - praktyczna znajomość programów płacowych, w tym programu Płatnik, - umiejętność sporządzania deklaracji rozliczeniowych, - rzetelność i zaangażowanie w wykonywane zadania oraz umiejętność organizacji pracy własnej, - praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel. - komunikatywna znajomość języka polskiego; Kontakt: Tel. 261 813 054 e-mail: ald.krupa@ron.mil.pl
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
AKADEMIA SZTUKI WOJENNEJ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Chruściela 103, 00-910 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
nformacja dla kandydatów: 1. Curriculum Vitae 2. Oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: specjalisty WUiP OO-K prowadzonego przez Akademię Sztuki Wojennej, administratora danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, zwanego: RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. nr 119 poz. 1, z późn. sprostowaniem). 3. Akademia Sztuki Wojennej zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Kandydat do zatrudnienia może zostać poproszony o rozmowę rekrutacyjną, w trakcie której może zostać sprawdzona wiedza i umiejętności merytoryczne.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
25.09.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
25.10.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail ald.krupa@ron.mil.pl

Informacje o cookies