Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Trębacka 4/447, 00-074 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Głównym obowiązkiem jest rozliczenie projektów unijnych klientów firmy:
- wykonywanie prac administracyjno-księgowych, m.in. dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych;
- przygotowanie umów i dokumentów księgowych;
- rozliczanie projektów unijnych, tzn. faktur i rachunków;
- dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków;
- kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi, m.in. RIF, PARP, US, ZUS.
- obsługa generatora wniosków.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.07.2024
Data zakończenia pracy:
01.10.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze komputerowej, Obsługa finansowo-księgowa, Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania:
- wykształcenie: wyższe;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- znajomośc pakietu MS Office;
- bezwzrokowe pisanie na klawiaturze komputerowej;
- wysoka zdolność myślenia analitycznego, dobra organizacja pracy indywidualnej i umiejętność pracy zespołowej; sumienność, dokładność, systematyczność;
- sprawne wyszukiwanie właściwej informacji o rozliczaniu projektów unijnych;
- zainteresowanie rachunkowością i dotacjami unijnymi;
- znajomość zasad rachunkowości;
- dokładność w pracy z dokumentami;
- umiejętności organizacji pracy własnej;
Mile widziane:
- doświadczenie w wykonywaniu prac administracyjno-księgowych oraz w przygotowaniu i weryfikacji dokumentów księgowych, m.in. opis faktur, tworzenie pism urzędowych;
- doświadczenie w obsłudze generatora wniosków.
Zakres obowiązków:
Głównym obowiązkiem jest rozliczenie projektów unijnych klientów firmy:
- wykonywanie prac administracyjno-księgowych, m.in. dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych;
- przygotowanie umów i dokumentów księgowych;
- rozliczanie projektów unijnych, tzn. faktur i rachunków;
- dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków;
- kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi, m.in. RIF, PARP, US, ZUS.
- obsługa generatora wniosków.
Aplikacji musi zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
[Zgłoszenia: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl ]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
PASZPORT DO EKSPORTU Sp. z o.o.
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Trębacka 4/447, 00-074 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj