Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Księgowa/y W Administracji Nieruchomości (rekrutacja Nr 45)

2023-10-03 - 2023-10-05


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Niekłańska 35A, 03-924 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- sprawdzenie rachunków Wspólnot Mieszkaniowych pod względem formalno-rachunkowym; - prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont jednostki; - prowadzenie rejestru kaucji lokali mieszkalnych w formie elektronicznej; - bieżąca analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych nieruchomości oraz wnioskowanie o podwyższenie (obniżenie) zaliczek z tego tytułu; - sporządzanie indywidualnych rozliczeń dla najemców, po zakończeniu danego roku rozliczeniowego; - ścisła współpraca z pełnomocnikami miasta w zakresie kontroli prawidłowości rozliczeń finansowych dokonywanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz głosowych uchwał wywołujących skutki finansowe dla jednostki; - odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie i terminowe przekazanie płatności zaliczek za media, eksploatację oraz remonty dla Wspólnot Mieszkaniowych, w których m.st. Warszawa posiada prawo własności lokali, naliczanych zgodnie z uchwałą właścicieli; - właściwe prowadzenie dokumentów księgowych: numerowanie, zabezpieczanie, przechowywanie i archiwizacja; - współpraca i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu. *Godziny pracy: 08:00-16:00
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
06.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
księgowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Księgowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
obsługa MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 2-letni staż pracy; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWE: - terminowość, systematyczność, odpowiedzialność; - dobra organizacja pracy oraz umiejętność analitycznego myślenia; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - wiedza specjalistyczna z zakresu finansów publicznych i umiejętności wynikające z zadań na stanowisku oraz biegła znajomość pakietu MS Office. OBOWIĄZKI: - sprawdzenie rachunków Wspólnot Mieszkaniowych pod względem formalno-rachunkowym; - prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont jednostki; - prowadzenie rejestru kaucji lokali mieszkalnych w formie elektronicznej; - bieżąca analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych nieruchomości oraz wnioskowanie o podwyższenie (obniżenie) zaliczek z tego tytułu; - sporządzanie indywidualnych rozliczeń dla najemców, po zakończeniu danego roku rozliczeniowego; - ścisła współpraca z pełnomocnikami miasta w zakresie kontroli prawidłowości rozliczeń finansowych dokonywanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz głosowych uchwał wywołujących skutki finansowe dla jednostki; - odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie i terminowe przekazanie płatności zaliczek za media, eksploatację oraz remonty dla Wspólnot Mieszkaniowych, w których m.st. Warszawa posiada prawo własności lokali, naliczanych zgodnie z uchwałą właścicieli; - właściwe prowadzenie dokumentów księgowych: numerowanie, zabezpieczanie, przechowywanie i archiwizacja; - współpraca i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu. GODZINY PRACY: 08:00-16:00 [ZGŁOSZENIA: osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie wymaganych dokumentów do 5 października 2023 r. za pośrednictwem poczty lub składanie w zamkniętej kopercie w pok. nr 1 z dopiskiem: REKRUTACJA 45 na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy, 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do 5 października 2023 r.] PEŁNA TREŚĆ OFERTY: https://pragapld.um.warszawa.pl/documents/48432289/82631008/rekrutacja_45_20092023_+Ksi%C4%99gowa_AN_.pdf/2cebd703-2d8d-29f4-6de6-4cc7a4177d1d?t=1695216290056
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Walewska 4, 04-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz odręcznie podpisany list motywacyjny, 2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, 3) kopie świadectw pracy, bądź zaświadczeń pracodawcy dokumentujących wymagany staż pracy, 4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymaganych kwalifikacji i uprawnień, 5) odręcznie podpisane oświadczenie: -o posiadanym obywatelstwie, -o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko. 6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
03.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
05.10.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail anna.wysokinska-obacz@zgnpragapld.pl

Informacje o cookies