Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- organizuje pracę Wydziału, w tym współdziałanie jego pracowników,
- sprawuje nadzór merytoryczny nad zadaniami pracowników Wydziału, w tym zapewnienie doradztwo pracownikom,
- wykonuje zadania związane z koordynowaniem procesu rozwoju systemu CEEB,
- sprawuje nadzór nad bieżącą realizacją zadań w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC i współpracuje z podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację tych zadań,
- prowadzi bieżącą komunikację i korespondencję oraz omawia i wypracowuje rozwiązania problemów pojawiających się w trakcie procesu utrzymywania systemu CEEB,
- uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań dotyczących systemu CEEB,
- dokonuje odbioru produktów realizowanych w ramach działań związanych z utrzymaniem oraz rozwojem systemu CEEB,
- wykonuje zadania wynikające z przepisów o służbie cywilnej.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.02.2024
Data zakończenia pracy:
31.01.2025
Wynagrodzenie brutto:
od 7 666 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Inne wymagania:
Wymagania (niezbędne):
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub przy realizacji zadań związanych z cyfryzacją bądź zadań analitycznych, w tym co najmniej 1 rok w administracji publicznej,
- znajomość metodyki projektowej Prince 2,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
- znajomość rozwiązań chmurowych,
- znajomość programów MS Excel, Access, PowerPoint,
- znajomość przepisów: dotyczących podstaw ustrojowych państwa oraz funkcjonowania administracji państwowej (m.in. Konstytucja RP, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne dotyczące organizacji służby cywilnej), ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- kreatywność,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
- kultura osobista,
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem
Osoba na tym stanowisku:
- organizuje pracę Wydziału, w tym współdziałanie jego pracowników,
- sprawuje nadzór merytoryczny nad zadaniami pracowników Wydziału, w tym zapewnienie doradztwo pracownikom,
- wykonuje zadania związane z koordynowaniem procesu rozwoju systemu CEEB,
- sprawuje nadzór nad bieżącą realizacją zadań w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC i współpracuje z podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację tych zadań,
- prowadzi bieżącą komunikację i korespondencję oraz omawia i wypracowuje rozwiązania problemów pojawiających się w trakcie procesu utrzymywania systemu CEEB,
- uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań dotyczących systemu CEEB,
- dokonuje odbioru produktów realizowanych w ramach działań związanych z utrzymaniem oraz rozwojem systemu CEEB,
- wykonuje zadania wynikające z przepisów o służbie cywilnej.
Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 29.12.2023 r. (decyduje data wpływu oferty do urzędu).
Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Biuro Organizacyjne Kancelaria Ogólna
ul. Krucza 38/42
00-926 Warszawa
z dopiskiem: ogłoszenie nr 131276.
Dokumenty można składać również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl.
Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godz. 8:15-16:15 pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowy: nabory@gunb.gov.pl.
Aplikując, kandydat oświadcza, że znana mu jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdują się na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj