Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali niemieszkalnych z podległego terenu działania, ich usytuowania, standardu i zmian funkcjonalnych;
- przygotowywanie pełnej dokumentacji najmu wolnego lokalu użytkowego zgodnie z wydaną dyspozycją;
- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi;
- przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów;
- sporządzanie sprawozdań i analiz oraz wykonywanie innych zdań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych;
- przygotowywanie wniosków na posiedzenie Zarządu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w sprawach najmu lokali użytkowych;
- udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję;
- udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
03.11.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office, Prawo budowlane
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie średnie;
- staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, w przypadku osób z wyższym wykształceniem staż pracy nie jest wymagany.
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Uchwały Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie najmu i dzierżawy lokali (nieruchomości) użytkowych oraz reklamy; Ustawa o gospodarce nieruchomościami; Ustawa o własności lokali; Uchwały Zarządu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w sprawie pożądanych usług rzemieślniczych (w tym usług bytowych i zanikających),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird;
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali niemieszkalnych z podległego terenu działania, ich usytuowania, standardu i zmian funkcjonalnych;
- przygotowywanie pełnej dokumentacji najmu wolnego lokalu użytkowego zgodnie z wydaną dyspozycją;
- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi;
- przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów;
- sporządzanie sprawozdań i analiz oraz wykonywanie innych zdań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych;
- przygotowywanie wniosków na posiedzenie Zarządu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w sprawach najmu lokali użytkowych;
- udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję;
- udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia.
Praca w godz. 7:00-15:00.
Pełną treść oferty, wymagane dokumenty, sposób rekrutacji można znaleźć na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy]
[Kontakt: osobiście lub tel. 22 549 37 56, 22 549 37 16 w godzinach: 7:00-15:00]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 19.10.2023 r.), w zamkniętej kopercie pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
02-660 Warszawa ul. Irysowa 19
z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. lokali użytkowych nr ref. 274/EU/23
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 03.11.2023 r. do godz. 15.00
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny, Godziny : 7:00-15:00
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj